عصرانه خبری شهرهای ایران  در ۲۰ آذرماه

در این بسته خبری از افتتاح کمربندی شمالی اسلامشهر تا ۷۳۰۰ متر جدول‌گذاری از ابتدای دولت سیزدهم در شهر قنوات و تعیین تکلیف اظهارنامه‌های مالیاتی کارخانجات بزرگ ساوه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آخرین خبر از افتتاح کمربندی شمالی اسلامشهر

محسن حمیدی، شهردار اسلامشهر گفت: در صورت تعامل راه‌آهن با شهرداری و آزادسازی اراضی که در تعارض با طرح است، پروژه کمربندی شمالی اسلامشهر تا یکسال آینده افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

۷۳۰۰ متر جدول گذاری از ابتدای دولت سیزدهم در شهر قنوات

محمد ابراهیم فرهادلو، شهردار شهر قنوات گفت: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، در راستای ارائه خدمات عادلانه به شهروندان، عملیات‌های عمرانی متعددی همچون هفت‌هزار و ۳۰۰ متر جدول‌گذاری در ۵۰ کوچه و خیابان شهر قنوات به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان قم انجام شد.

تکلیف اظهارنامه‌های مالیاتی کارخانجات بزرگ ساوه تعیین شود

امیررضا یوسفیان، شهردار ساوه خواستار افزایش سهم این شهر از درآمد متأثر از مالیات بر ارزش افزوده شد و بر تسریع در رسیدگی به اظهارنامه‌های مالیاتی کارخانجات بزرگ شهر در راستای افزایش درآمد مدیریت شهری برای تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد.

بافت فرسوده مراغه به شدت در معرض آسیب است

محمد مقتومی، شهردار مراغه گفت: بافت فرسوده شهر به شدت در معرض خطر و آسیب است و می‌توانیم با مسیرگشایی معابر این بافت‌ها، سرعت امداد و کمک‌رسانی را تسریع کنیم.

مرمت دیوارهای خطرآفرین قزوین

مهدی صباغی، شهردار قزوین گفت: بر اساس درخواست‌های شهروندان، به منظور جلوگیری از ریزش دیوارهای ترک خورده و پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی برای عابران پیاده، عملیات ترمیم و مرمت دیوارهای املاک رها شده در سطح شهر انجام می‌شود.

بازسازی آلاچیق‌های بوستان اصفهان / اعطای ۲۰ درصد هدیه خوش‌حسابی به شهروندان

مهدی صباغی، شهردار قزوین از بازسازی آلاچیق‌های بوستان اصفهان خبر داد گفت: ۲۰ درصد هدیه خوش‌حسابی به هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی تخصیص داده می‌شود.

کد خبر 625978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.