انتخاب اعضای کمیسیون ماده ۱۴ آیین‌نامه معاملات شهرداری تهران

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر به افراد معرفی‌شده برای عضویت در کمیسیون ماده ۱۴ آیین‌نامه معاملات شهرداری تهران رای مثبت دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد آخوندی امروز _ یکشنبه بیستم آذر _ در یکصدوسیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لایحه شهردار تهران درباره انتخاب اعضای کمیسیون ماده ۱۴ اظهار کرد: در ماده ۱۴ آیین‌نامه معاملات شهرداری تهران در بخش مناقصه آمده است که اگر در مدت‌زمان مقرر پیشنهادی ارائه نشود، شهرداری می‌تواند مناقصه را تجدید کند یا موضوع را برای اتخاذ تصمیم به کمیسیونی متشکل از معاون مالی و اداری شهرداری و دو نفر از اعضای عالی‌رتبه شهرداری، که به پیشنهاد شهردار تهران و تصویب انجمن شهر تعیین می‌شوند، ارجاع دهد.

وی افزود: شهردار تهران برای اجرای این ماده معاون مالی و اقتصادی، معاون برنامه‌ریزی و معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری را معرفی کرده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کمیسیون برنامه و بودجه نیز لایحه شهرداری را تایید کرده است، گفت: این لایحه با رای بیشتر نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر تهران به‌تصویب رسید.

کد خبر 625977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.