متولی بافت تاریخی در شهر اصفهان مشخص نیست

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هنوز متولی بافت تاریخی در شهر اصفهان مشخص نیست، گفت: سرمایه‌های تاریخی شهر اصفهان گوهر و دُری است که قدرشناس آن نیستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول میرباقری امروز _یکشنبه بیستم آذر_ در شصت‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکر خود با تاکید بر اینکه به‌رغم پیگیری‌های انجام شده، هنوز متولی بافت تاریخی در شهر اصفهان مشخص نیست، اظهار کرد: بیشترین مقاومت برای تعیین تکلیف این موضوع در بدنه شهرداری است.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه‌های تاریخی شهر اصفهان گوهر و دُری است که قدرشناس آن نیستیم، گفت: در شهر اصفهان مدرس ابن‌سینا به عنوان یک ظرفیت وجود دارد، اما ۹۹ درصد مردم اصفهان از وجود آن اطلاعی ندارند و اقدامی برای معرفی آن به گردشگران انجام نشده است.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره طرح‌های بازآفرینی و قرارگاه مسکن افزود: پس از گذشت هشت ماه هنوز بعضی از مناطق طرح و پیشنهادی ارائه نکردند، در حالی که قرار بود هر منطقه یک طرح بازآفرینی داشته باشد.

وی ادامه داد: مناطق هفت، ۱۳ و ۱۴ شهرداری اصفهان طرح‌های خود را آماده و برای تصویب به کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر ارسال کرده‌اند.

کد خبر 625903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.