انعقاد قرارداد با شرکت‌های خارجی در راستای به‌روزرسانی متروی پایتخت

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: به‌منظور رفع مشکل متروی پایتخت، در حال انعقاد قرارداد با شرکت‌های خارجی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری امروز _یکشنبه بیستم آذر_ در یکصدوسیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهر تهران با کمبود واگن مترو مواجه است، البته می‌توانیم از دو برابر ظرفیت موجود استفاده کنیم، اما تجهیزات مترو در دوره گذشته به‌روزرسانی نشده است و کمبودهایی در این زمینه وجود دارد.

وی با بیان اینکه در این شرایط استفاده از واگن استیجاری کمک‌کننده است، افزود: در حال انعقاد قرارداد با شرکت‌های خارجی هستیم، با این وجود نتیجه این اقدامات زمان‌بر است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: استفاده از واگن استیجاری موجب می‌شود وضعیت مترو بهتر شود؛ تا زمانی که واگن‌ها تأمین شود با استفاده از واگن‌های استیجاری مشکل را رفع می‌کنیم تا واگن‌های جدید خریداری شود.

سروری با بیان اینکه به‌شخصه آلودگی هوا را بیشتر احساس می‌کنم، زیرا مشکل قلبی دارم، تاکید کرد: زمانی که ۸۰۰ هزار خودرو وارد شهر می‌شود، شاهد آلودگی بیشتر هوا هستیم؛ شهروندان به دلیل وضعیت مترو و ناوگان اتوبوسرانی مجبور به استفاده از وسیله نقلیه شخصی هستند که زمینه‌ای برای ایجاد و تشدید آلودگی هوا است.

کد خبر 625887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.