مشارکت افراد متعهد و متخصص به‌عنوان بدنه مردمی در مدیریت موقوفات

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در راستای مشارکت مردم در مدیریت موقوفات و استفاده از ظرفیت‌های قانونی، اداره کل اوقاف و امور خیریه به این نتیجه رسیده است که افراد متعهد و متخصص را به عنوان بدنه مردمی مشارکت دهد و امور موقوفات را با نظارت اوقاف مدیریت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام محمدحسین بلک امروز _یکشنبه بیستم آذرماه_ در جمع خبرنگاران درباره برگزاری همایش منطقه‌ای امین موقوفات در استان اصفهان اظهار کرد: میزبانی این همایش به دلیل موفقیت استان اصفهان در جذب امین از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه پیشنهاد شده است.

وی افزود: در راستای مشارکت مردم در مدیریت موقوفات و استفاده از ظرفیت‌های قانونی، اداره کل اوقاف و امور خیریه به این نتیجه رسیده است که افراد متعهد و متخصص را به عنوان بدنه مردمی مشارکت دهد و امور موقوفات را با نظارت اوقاف مدیریت کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تثبیت موقوفات، رفع اختلافات و بهره‌وری و کارآمدی موقوفات را از وظایف امین موقوفات دانست و تصریح کرد: برای آشنایی هرچه بیشتر با قوانین لازم است جلسات بیشتری که جنبه آموزشی دارد، برگزار شود.

وی با بیان اینکه این دوره برای امنای استان‌های اصفهان، مرکزی، چهارمحال‌وبختیاری و یزد پیش‌بینی شده است که زمان برگزاری این دوره به زودی اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان اصفهان و بر اساس بلوک‌بندی‌های انجام گرفته برای موقوفات این استان از یک تا پنج امین انتخاب می‌شود.

کد خبر 625882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.