پیروزی بی‌دردسر آمریکا مقابل مغولستان

اولین دیدار جام‌جهانی کشتی آزاد میان دو تیم آمریکا و مغولستان برگزار شد و آمریکا با نتیجه ۷ بر ۳ در حالی به برتری رسید که تیم مغولستان در ۴ وزن، ورزشکاری به روی تشک نفرستاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب شنبه نوزدهم آذر مسابقه جام‌جهانی کشتی آزاد در کشور آمریکا شروع شد. اولین دیدار میان دو تیم آمریکا و مغولستان برگزار شد. آمریکا با نتیجه هفت بر سه در حالی به برتری رسید که تیم مغولستان در چهار وزن، ورزشکاری به روی تشک نفرستاد. آمریکا در دومین و آخرین دیدار مرحله گروهی، بامداد فردا (یکشنبه)، به مصاف گرجستان می‌رود. مسابقات جام‌جهانی کشتی آزاد برای اولین بار روی دو تشک به‌صورت هم‌زمان در دو بخش زنان و مردان برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها، جردن باروز در ۶۵ ثانیه موفق به شکست حریف مغول خود شد. دیاکومیهالیس در وزن ۶۵ کیلوگرم از همان ثانیه اول مقابل حریف مغول خود کار را هجومی شروع کرده و در کمتر از یک دقیقه، چهار امتیاز از حریف گرفت. حریف در ادامه، اختلافش با اوچیر را در تایم اول کم کرد، اما در تایم دوم، باز هم کشتی‌گیر مغول بود که بهتر از حریف آمریکایی عمل کرد و در نهایت ده بر سه دیاکومیهالیس را شکست داد.

نتایج انفرادی آمریکا و مغولستان:

تیم ملی آمریکا ۷ ـــ تیم ملی مغولستان ۳

وزن ۵۷ کیلوگرم: ریچاردز ۱۰ ـــ زاندانبود ۰

وزن ۶۱ کیلوگرم: دانیل دژادزه (برنده) ـــ کشتی‌گیری از مغولستان در این وزن روی تشک نیامد

وزن ۶۵ کیلوگرم: یانی دیاکومیهالیس ۳ ـــ تولگا تومار اوچیر ۱۰

وزن ۷۰ کیلوگرم: برگر ۱۰ ـــ زونبایان ۰

وزن ۷۴ کیلوگرم: جوزف ۰ ـــ زاندانبود ۸

وزن ۷۹ کیلوگرم: جردن باروز ۱۰ ـــ مندبیلگ ۰

وزن ۱۲۵ کیلوگرم: زیلمر ۱ ـــ مونختور ۳

در وزن‌های ۸۶، ۹۲ و ۹۷ کیلوگرم، مغول‌ها مقابل حریف خود کشتی نگرفتند تا دست کشتی‌گیر آمریکایی بدون مبارزه بالا رود.

کد خبر 625794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.