په‌په: جام را دودستی به آرژانتین بدهید!/ این جام از قبل برنامه‌ریزی‌شده بود

مدافع تیم ملی پرتغال گفت: اکنون می‌توانند همان کاری را انجام دهند که همه می‌دانیم و جام را دودستی به آرژانتین تقدیم کنند. پذیرفتنی نیست که پس از انتقادات مسی، برای دیدار ما یک داور آرژانتینی بگذارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال مراکش و پرتغال راس ساعت ۱۸:۳۰ امشب _ شنبه نوزدهم آذر _ در چارچوب سومین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه الثمامه مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند. در پایان، درخشش دسته‌جمعی بازیکنان مراکش به پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل پرتغال و راهیابی آن‌ها برای نخستین بار به نیمه‌نهایی جام‌جهانی منجر شد و پرتغال با انبوهی از ستاره‌های بزرگ و نامدار، با جام‌جهانی خداحافظی کرد.

په‌په، مدافع تیم ملی فوتبال پرتغال، پس از پایان این دیدار و حذف از جام‌جهانی اظهار کرد: بعد از چیزی که امروز دیدم، اکنون می‌توانند عنوان قهرمانی را دودستی به آرژانتین بدهند.

وی افزود: ا ین جام‌جهانی از قبل برنامه‌ریزی‌شده بود. آن‌ها می‌خواهند همان کاری را بکنند که همه ما می‌دانیم.

مدافع باتجربه تیم ملی پرتغال همچنین خاطرنشان کرد: این پذیرفتنی نیست که پس از انتقاد مسی از وضعیت داوری، یک داور آرژانتینی برای بازی ما بگذارند. داور باید وقت اضافه بیشتری می‌گرفت.

به گزارش ایمنا، په‌په پس از شکست پرتغال مقابل مراکش و حذف در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، از تیم ملی خداحافظی کرد.

کد خبر 625790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.