آخرین سکانس حضور رونالدو در جام‌جهانی: اشک‌های تلخ یک اسطوره + عکس و فیلم

کریستیانو رونالدو پس از شکست برابر مراکش و حذف تیم ملی پرتغال در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، با چشمانی اشکبار زمین را ترک کرد و به رختکن رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال مراکش و پرتغال راس ساعت ۱۸:۳۰ امشب _ شنبه نوزدهم آذر _ در چارچوب سومین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه الثمامه مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند. در پایان، تیم ملی مراکش با پیروزی باورنکردنی و تاریخی یک بر صفر مقابل پرتغال، به نیمه‌نهایی صعود کرد و پرتغال هم به تلخ‌ترین شکل ممکن حذف شد.

کریستیانو رونالدو، کاپیتان و اسطوره تیم ملی پرتغال که آخرین جام‌جهانی خود را پشت سر گذاشت، به‌دنبال این بود تا آخرین جای خالی در ویترین افتخاراتش را پر کند و به قهرمانی در جام‌جهانی دست یابد؛ اما وی که بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و در نیمه دوم به زمین آمد، نتوانست مانع از شکست و حذف تیم ملی پرتغال از جام‌جهانی شود، تا آخرین لحظات بازی و حضورش در جام‌جهانی، بسیار تلخ و غم‌انگیز به پایان برسد.

آخرین سکانس حضور رونالدو در جام‌جهانی: اشک‌های تلخ یک اسطوره+عکس‌وفیلم

آخرین سکانس حضور رونالدو در جام‌جهانی: اشک‌های تلخ یک اسطوره+عکس‌وفیلم

کریس رونالدو با چشمانی اشکبار و آواری از غم و اندوه، از چمن ورزشگاه الثمامه بیرون، و به رختکن رفت و دنیای فوتبال ملی یک اسطوره بزرگ دیگر را بدون قهرمانی در جام‌جهانی از دست داد.

آخرین سکانس حضور رونالدو در جام‌جهانی: اشک‌های تلخ یک اسطوره+عکس‌وفیلم

کد خبر 625783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.