ارجاع بیش از ۸۰۰ پرونده به شوراهای حل اختلاف مستقر در شهرداری

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد از ارجاع بیش از ۸۰۰ پرونده به شوراهای حل اختلاف مستقر در شهرداری طی ۹ ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی نجفی در جلسه مشترک با دفاتر تسهیل‌گری مستقر در محلات حاشیه شهر مشهد اظهار کرد: آمارها نشان می‌دهد بیش از ۸۰۰ پرونده به شوراهای حل اختلاف مستقر در شعب تحت نظارت مدیریت شهری ارجاع شده که در این میان حدود ۱۶۰ پرونده مربوط به موضوعات و معضلات مرتبط با چهار واحد خدمات شهری به ویژه موضوعات سد معبر است.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد تعامل راه‌حل سازنده بسیاری از معضلات و تعارضات شهری است، افزود: با توجه به استفاده از روش‌های ترمیمی در مدیریت شهری مشهد، تلاش شده است تا بسیاری از این پرونده‌ها و معضلات با همکاری و همراهی شهروندان رفع شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد خاطرنشان کرد: دفاتر تسهیل‌گری با حضور فعال در محلات هدف علاوه بر شناسایی معضلات موجود می‌تواند بستر مناسبی برای شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این محلات نیز باشد، چراکه حمایت از این ظرفیت‌ها موجب کاهش قابل توجه بسیاری از معضلات شهری می‌شود.

نجفی گفت: در حال حاضر ۲۳ شعبه شوراهای حل اختلاف مدیریت شهری مشغول به فعالیت است و تلاش می‌شود با استفاده از روش‌های کدخدامنشی و حضور پررنگ شهروندان، مشکلات حل شود.

کد خبر 625704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.