تیم شرایط خوبی دارد/تلاش برای کسب مقام قهرمانی و حضور در لیگ برتر

سرمربی والیبال بانوان سپاهان گفت: با توجه به حمایت‌های خوب باشگاه فرهنگی‌ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، شاکله‌ تیم را به گونه‌ای انتخاب کردیم که بتوانیم با کسب مقام قهرمانی سال آینده سهمیه حضور در لیگ برتر را کسب کنیم.

مریم حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره شاکله و تشکیل تیم والیبال بانوان سپاهان اظهار کرد: امسال برای نخستین بار باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد سپاهان تصمیم گرفت در قسمت بانوان و در رشته پرطرفدار والیبال در لیگ دسته یک کشور تیم‌داری کند؛ برای این کار در شهریورماه باشگاه فراخوانی برای جذب بازیکنان غیربومی و بومی اعلام کرده و تعداد زیادی داوطلب را در فرآیند تست‌گیری مورد بررسی قرار داد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اصفهان مهد والیبال در کشور است، در این زمینه تلاش کردیم ترکیب تیم سپاهان را با بازیکنان جوان و نوجوان استان اصفهان تشکیل دهیم و فقط از سه بازیکن نوجوان غیربومی بهره گرفتیم، همین‌طور تمرینات را به صورت رسمی و جدی با ۱۷ بازیکن جوان از شهریورماه شروع کردیم البته باید این را اضافه کنم هدف اصلی از تشکیل این تیم فراهم کردن فرصت برای والیبالیست‌های اصفهان جهت حضور در مسابقات لیگ است.

سرمربی والیبال بانوان سپاهان خاطرنشان کرد: با توجه به حمایت‌های خوب باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، شاکله تیم را به گونه‌ای انتخاب کردیم که بتوانیم با کسب مقام قهرمانی در سال آینده سهمیه حضور در لیگ برتر را کسب کنیم.

وی درباره روند و عملکرد تیمش در این رقابت‌ها افزود: مسابقات لیگ دسته یک گروه A بانوان در پنج هفته برگزار می‌شود و درحال‌حاضر ما چهار هفته را پشت سر گذاشته‌ایم و توانستیم با بازی‌های خیلی خوبی که انجام شد و از مجموع ۱۱ بازی، ۱۰ بازی را با پیروزی قاطع سه بر صفر پایان برسانیم و در صدر جدول باقی بمانیم.

حدادی همچنین شرایط تیمش را خوب ارزیابی کرد و گفت: با انجام تمرینات منظم صبح و بعدازظهر و بدنسازی خوبی که بازیکنان دارند، در حال حاضر تیم شرایط خوبی دارد، امیدوارم سه بازی پایانی در هفته پنجم را هم به خوبی پشت سر بگذاریم.

سرمربی والیبال بانوان سپاهان یادآور شد: دو تیمی که قرار است در هفته‌های پایانی با ما به رقابت بپردازند، از تیم‌های مدعی در جدول مسابقات است و تلاش می‌کنیم با آنالیز خوب در خانه به مصاف آن‌ها برویم.

وی با اشاره به زمان دیدارهای برگزاری والیبالیست‌های دختر سپاهان اظهار کرد: در دیدارهای هفته پنجم روزهای ۲۹ و ۳۰ آذر و یکم دی ماه در ورزشگاه ۲۵ آبان میزبان خواهیم بود و پس از آن تیم‌های صعودکننده راهی پلی‌آف می‌شوند.

کد خبر 625696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.