رکورد بی‌سابقه شهرداری بروجرد در آسفالت‌ریزی معابر شهری

شهردار بروجرد گفت: تاکنون ۶۵٠ هزار مترمربع از معابر سطح شهر با هزینه‌ای بالغ بر ١۴٠ میلیارد تومان آسفالت شده است که می‌توان از آن به عنوان بزرگترین نهضت آسفالت در شهرداری یاد کرد.

یحیی عیدی‌بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حفاری‌های ادارات، ساماندهی معابر سطح شهر را با مشکلات فراوانی مواجه کرده، با این حال مدیریت شهری از پای ننشسته است و توسعه و بهسازی کوچه‌ها و خیابان‌های شهر را دنبال و یک رکورد بی سابقه در شهرداری بروجرد ثبت کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از گسترده‌ترین حوزه‌های فعالیت شهرداری، احداث، نگهداری و بهسازی معابر است، افزود: آسفالت معابر شهر پس از یک دوره زمانی به دلیل فرسودگی یا حفاری‌های ادارات، نیاز به بهسازی دارد، اما طی سال‌های گذشته در این خصوص اقدام مؤثری انجام نشده است.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: در دوره جدید مدیریت شهری با تعامل و همفکری و انجام برنامه‌ریزی‌های مدون و هدفمند، نهضت آسفالت و لکه‌گیری کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر اجرایی شد و تاکنون ۶۵٠ هزار مترمربع از معابر سطح شهر با هزینه‌ای بالغ بر ١۴٠ میلیارد تومان انجام شده است که می‌توان از آن به عنوان بزرگترین نهضت آسفالت در شهرداری یاد کرد.

به گزارش ایمنا، با پیگیری‌های شهردار بروجرد پیرامون راه‌اندازی و بهره‌برداری از کارخانه آسفالت شهرداری (کیوره)، حدود ٢۵۶ هزار مترمربع از معابر سطح شهر با استفاده از آسفالت تولید شده در این کارخانه انجام شده است.

کد خبر 625614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.