تأیید ابتکارات انرژی سبز توسط شورای شهر هال

شورای شهر هال، یک شهر بندری در شرق یورکشایر انگلستان، با بسته جدیدی از طرح‌ها و ابتکارات انرژی سبز مطرح شده در صحن خود موافقت کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پس از جلسه هیئت دولت در هفته گذشته، شورای شهر هال با توصیه‌های مندرج در برنامه تحویل کاهش کربن شهر موافقت کرد و بسته جدید طرح‌ها و ابتکارات انرژی سبز مطرح شده در صحن خود را تأیید کرد.

شورای شهر اعلام کرد که به‌دنبال این موافقت، پروژه‌های انرژی سبز مانند ساخت پشت‌بام‌ها و سایبان‌های خورشیدی در ساختمان‌های شورای شهر هال و پارکینگ‌های سراسر شهر می‌تواند بدون هیچ مشکلی پیش برود.

شورای شهر هال اظهار کرد که این پروژه‌ها قرار است از کاهش هزینه‌های انرژی شورای شهر، افزایش امنیت انرژی محلی و کاهش انتشار کربن به‌میزان ۵۷۰۰ تن در یک دوره ۲۵ ساله و همچنین مطابق با اهداف تعیین‌شده در استراتژی کربن‌خنثی شدن هال تا سال ۲۰۳۰، از هدف این نهاد در زمینه مذکور حمایت کند.

شورای شهر اعلام کرد که اکثر مکان‌های توسعه پشت‌بام‌های خورشیدی در مرکز شهر واقع شده است و تعدادی از مکان‌های پیشنهادی برای سایبان‌های خورشیدی شامل مراکز تفریحی وودفورد و انردیل، مرکز تاریخ هال و استادیوم کاستلو می‌شود.

تأیید ابتکارات انرژی سبز توسط شورای شهر هال

شورا خاطرنشان کرد که مطالعات امکان‌سنجی بیشتر در مورد توسعه مزارع خورشیدی و توربین‌های بادی در دست انجام است و این بررسی‌ها در آینده نیز ادامه خواهد داشت و تأکید کرد که این نهاد نحوه استفاده از انرژی را نیز به بهترین نحو ممکن بررسی خواهد کرد.

شورای شهر همچنین اعلام کرد که بررسی‌ها شامل ایجاد یک مرکز انرژی در محل کارخانه قدیمی «مکبرایدز» در جاده استکهلم نیز می‌شود و اطمینان داد که انرژی تولید شده ظرفیت تأمین کل انرژی ناوگان وسایل‌نقلیه شورا را دارد.

عضو شورای شهر هال و رئیس پورتفولیوی محیط‌زیست و تغییرات اقلیمی در شورای شهر، ضمن این‌که تصمیم فعلی شورا را برداشته شدن گامی بزرگ روبه‌جلو برای تحقق بلندپروازی‌های این نهاد در مسیر کربن‌خنثی شدن تا سال ۲۰۳۰ معرفی کرد، گفت: "توسعه بسیاری از پروژه‌های کربن‌زدایی مانند پشت‌بام‌ها و سایبان‌های خورشیدی ظرفیت عظیمی برای صرفه‌جویی در مصرف کربن و همچنین کمک‌رسانی‌های لازم در طول بحران انرژی دارد. این پروژه‌ها نقش بزرگی در تعهد شورای شهر نسبت به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و خنثی شدن کربن تا سال ۲۰۳۰ دارند. "

تأیید ابتکارات انرژی سبز توسط شورای شهر هال

کد خبر 625601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.