چوب حراج متئو لاهوز به کارت‌های زرد و قرمز!+عکس

متئو لاهوز با نمایش ۱۷ کارت‌ زرد و یک کارت‌ قرمز در دیدار هلند و آرژانتین، رکورد بیشترین تعداد کارت استفاده شده در یک‌ بازی جام‌ جهانی را شکست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال هلند و آرژانتین از ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته _جمعه هجدهم آذرماه_ در چارچوب دومین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه ملی‌لوسیل با قضاوت آنتونیو متئو لاهوز برابر یکدیگر قرار گرفتند و در پایان آرژانتین پس از ۱۲۰ دقیقه هیجان‌انگیز و تساوی دو بر دو مقابل هلند، در ضربات‌پنالتی چهار بر سه حریف خود را شکست داد و حریف کرواسی در بازی نیمه نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ شد.

متئو لاهوز اسپانیایی داور وسط این دیدار مهم و حساس بود که قضاوتی بحث‌برانگیز و پر از انتقاد داشت؛ وی در این بازی با نمایش ۱۷ کارت زرد و یک کارت قرمز، دیدار هلند و آرژانتین را به پرکارت‌ترین و خشن‌ترین دیدار تاریخ جام‌جهانی تبدیل کرد.

چوب حراج متئو لاهوز به کارت‌های زرد و قرمز!+عکس

۱۲ کارت‌زرد به بازیکنان درون زمین؛

یک‌کارت زرد به بازیکن نیمکت‌نشین (وخهورست)

۲ کارت‌زرد به مربیان آرژانتین (والتر ساموئل و لیونل اسکالونی)

۲ کارت‌زرد در پایان بازی (لانگ و دامفرایز)

کارت‌قرمز به دامفرایز در پایان بازی

در ادامه به‌ترتیب پرکارت‌ترین و خشن‌ترین بازی‌های ادوار جام‌جهانی را به‌دنبال رکورد جدیدی که شب گذشته به ثبت رسید مشاهده می‌کنید.

چوب حراج متئو لاهوز به کارت‌های زرد و قرمز!+عکس

استفاده از ۱۷ کارت‌زرد و یک کارت‌قرمز توسط متئو لاهوز در بازی دیشب هلند و آرژانتین، این دیدار را در عرصه داوری ادوار جام‌جهانی به یک بازی خاص و عجیب تبدیل کرد و رکورد بیشترین کارت زرد و قرمز استفاده شده در یک بازی جام‌جهانی را شکست.

پیش‌تر، این رکورد به جدال آلمان و کامرون در جام‌جهانی ۲۰۰۲ تعلق داشت که آنتونیو لوپز هموطن متئو لاهوز در آن دیدار ۱۲ کارت‌زرد و دو کارت‌قرمز (جمعاً کارت زرد و قرمز) به اعضای تیم‌ها نشان داده بود و رده بعدی نیز به فینال جام‌جهانی ۲۰۱۰ برمی‌گشت که هاوارد وب انگلیسی ۱۲ کارت‌زرد و یک کارت‌قرمز از جیب خود خارج کرده بود.

کد خبر 625598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.