معتادان متجاهر پره‌سر ساماندهی می‌شوند

رئیس شورای اسلامی شهر پره‌سر گفت: حضور معتادان متجاهر یکی از معضلات این شهر است و جمع‌آوری و ساماندهی این افراد در دستور کار قرار دارد.

رسول شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جمع‌آوری معتادان متجاهر شهر پره‌سر یک از مطالبات اصلی شهروندان است و جمع‌آوری و ساماندهی این افراد با جدیت در برنامه و دستور کار شورای اسلامی شهر قرار دارد.

وی افزود: ۱۵ نفر از معتادان متجاهر حاضر در شهر توریستی و گردشگرپذیر پره‌سر، به لحاظ ظاهری وضعیت بسیار نامناسبی دارند و شورای اسلامی شهر در نظر دارد این افراد را با رضایت خانواده‌هایشان و هزینه شهرداری از سطح شهر جمع‌آوری و برای درمان به کمپ‌های ترک اعتیاد منتقل کند.

رئیس شورای اسلامی شهر پره‌سر تصریح کرد: در جامعه بر معضل شوم و خانمان‌سوز اعتیاد توجه و نظارت کمتری وجود دارد و انواع مواد مخدر به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان در دسترس نوجوانان و جوانان قرار می‌گیرد، بنابراین خانواده‌ها باید بیشتر مراقب فرزندان خود باشند و آنها را از خطرات و آسیب‌های اعتیاد آگاه کنند.

وی تاکید کرد: معتادان متجاهر به دلیل ظاهر نامناسب و رفتارهای نامتعارف و پرخطری که دارند، جلوه بدی برای محیط شهرها و احساس ناامنی برای شهروندان ایجاد می‌کنند، لذا از مسئولان متولی انتظار داریم این تهدید و آسیب اجتماعی را در محیط شهری جدی بگیرند و آن را به صورت ریشه‌ای و اساسی رفع کنند.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان است.

کد خبر 625593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.