مسی به رکورد باتیستوتا رسید! +عکس

لیونل مسی با گلزنی برای آرژانتین در بازی یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ مقابل هلند، به رکورد ۱۰ گل‌زده در این رقابت‌ها رسید و با گابریل باتیستوتا برابری کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال هلند و آرژانتین از ساعت ۲۲:۳۰ جمعه هجدهم آذرماه در چارچوب دومین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه ملی‌لوسیل با قضاوت آنتونیو متئو لاهوز برابر یکدیگر قرار گرفتند.

تیم ملی آرژانتین تا دقایقی قبل با تک‌گل ناهوئل مولینا روی پاس‌گل لیونل مسی از هلند پیش بود اما مارکوس آکونیا در محوطه‌جریمه هلند نقش بر زمین شد تا لاهوز برای آرژانتین پنالتی بگیرد؛ مسی پشت ضربه‌پنالتی ایستاد و با فریب‌دادن آندرس نوپرت، توپ را به گوشه سمت‌چپ وی فرستاد و آرژانتین ۲ بر صفر از هلند پیش افتاد.

لیونل مسی که در بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ در برابر عربستان، مکزیک و استرالیا نیز گلزنی کرده بود، پس از عبور از تعداد گل‌های مارادونا، امشب به رکورد ۱۰ گل‌زده در جام‌جهانی برای آرژانتین رسید و با تعداد گل‌های گابریل باتیستوتا برابری کرد.

ستاره آلبی‌سلسته این فرصت را دارد تا در صورت صعود به مرحله بعد، در بازی‌های نیمه‌نهایی و رده‌بندی یا فینال باز هم گلزنی کند تا به تنهایی بهترین گلزن آرژانتین در تاریخ جام‌جهانی لقب بگیرد.

مسی به رکورد باتیستوتا رسید! +عکس

کد خبر 625575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.