پرچم برزیل روی سکوهای لوسیل رها شد!+عکس

پرچم برزیل روی پله‌های ورزشگاه لوسیل رها شد، جایی که هلند و آرژانتین برای حضور در نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ برابر یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی کرواسی و برزیل رأس ساعت ۱۸:۳۰ جمعه هجدهم آذرماه در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه آموزش منطقه الریان با قضاوت مایکل اولیور برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و در نهایت تیم‌ملی کرواسی با درخشش وصف‌ناشدنی ستاره نوظهور خود لیواکوویچ در ضربات‌پنالتی ۴ بر ۲ برزیل کهکشانی را برد و به نیمه‌نهایی رسید و تیم‌ملی برزیل نیز به‌طور غیرقابل‌باوری با جام ۲۲ خداحافظی کرد.

پیش از آغاز دیدار تیم‌های ملی هلند و آرژانتین، پرچم برزیل از دست یکی از هواداران این تیم رها شد و تنها روی پله‌های ورزشگاه لوسیل قرار گرفت؛ جایی که می‌توانست حریف برزیل در مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ مشخص شود اما سلسائو حذف شد تا دیگر برزیلی‌ها هیچ اهمیتی به این بازی ندهند.

پرچم برزیل روی سکوهای لوسیل رها شد!+عکس

آن‌هم در شرایطی‌که تمام فوتبال‌دوستان خصوصاً هواداران هر دو کشور، مشتاق یک دیدار حیثیتی و بزرگ میان برزیل و آرژانتین بودند اما مانند ۳۲ سال گذشته باز هم سلسائو و آلبی‌سلسته در جام‌جهانی به‌هم برخورد نخواهند کرد.

کد خبر 625573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.