یک و نیم میلیارد حساب کاربری غیرفعال را حذف می‌کند

توئیتر اعلام کرده است ۱٫۵ میلیارد حساب کاربری این شبکه اجتماعی، که در سال‌های گذشته غیرفعال بوده‌اند به زودی به‌طور کامل حذف خواهد شد.

به گزارش ایمنا، مالک توئیتر اکنون اعلام کرده است ۱٫۵ میلیارد حساب کاربری که در سال‌های گذشته فعال نبوده‌اند در آینده نزدیک حذف خواهند شد. این شرکت اعلام کرده است همه‌ی داده‌های مربوط به این حساب‌ها نیز به‌طور کامل از پایگاه داده‌ی آن پاک می‌شوند.

ایلان ماسک، مدیرعامل توئیتر می‌گوید ۱٫۵ میلیارد حساب کاربری این شبکه اجتماعی که از مدت‌ها قبل فعالیتی نداشته‌اند را غیرفعال خواهد کرد. این اقدام بخشی از تلاش‌های شرکت مذکور برای بهبود کیفیت محتوا و کاهش انتشار اطلاعات نادرست است.

ایلان ماسک در توییتی نوشت که این شبکه‌ی اجتماعی به‌زودی با حذف ۱٫۵ میلیارد حساب کاربری غیرفعال، نام‌های زیادی را برای ثبت در دسترس کاربران جدید قرار خواهد داد.

ماسک در پاسخ به نگرانی‌های برخی کاربران در مورد حذف حساب‌های غیرفعال از توئیتر اعلام کرد این شرکت اقداماتی را مدنظر قرار خواهد داد تا اطمینان حاصل شود هیچ کاربر فعالی تحت‌تأثیر غیرفعال‌سازی دسته‌جمعی قرار نگیرد. این اقدام می‌تواند شامل ارائه‌ی مهلتی به کاربران شود تا با ورود به اکانت خود از غیرفعال‌شدن آن جلوگیری کنند.

ماسک اظهار کرد توئیتر رویکردی فعال‌تر برای شناسایی و حذف حساب‌های جعلی یا غیرفعال درپیش خواهد گرفت و این تصمیم‌گیری شامل حساب‌هایی می‌شود که به‌مدت درخورتوجهی فعالیتی نداشته‌اند یا هیچ پستی منتشر نکرده‌اند. درحال‌حاضر معیار دقیقی برای تشخیص حساب‌های غیرفعال اعلام نشده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کد خبر 625555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.