علل و پیامدهای خشونت علیه زنان/ تاثیر مدت‌زمان استفاده از صفحه‌های نمایش بر شاخص توده بدنی

تاثیر مدت‌زمان استفاده از صفحه‌های نمایش بر شاخص توده بدنی، ایجاد نهضت مهارت‌آموزی اولویت امروز فنی‌وحرفه‌ای، زلزله‌های ۱۲ ساعت گذشته در کشور، تربیت نیروی کار ماهر با احداث هنرستان‌ها در جوار صنعت اصفهان و ثبت‌نام المپیادهای علمی دانش‌آموزی تا ۲۵ آذر ادامه دارد را در این بسته خبری مطالعه کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار امروز _ پنجشنبه هفدهم آذر _ سرویس جامعه به شرح زیر است:

خشونت علیه زنان یکی از رایج‌ترین موارد نقض حقوق بشر است و ریشه در نبود تعادل قدرت بین جنسیت‌ها دارد. هرچند این خشونت نوعی مشکل شخصی تلقی می‌شود، پیامدهای ناشی از آن خانواده، جامعه، اقتصاد و حتی سیاست را دربرمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید

درک عوامل مؤثر در کاهش مدت‌زمان استفاده از صفحه‌های نمایش برای وزن سالم ضروری است و رفتار والدین با تأثیرگذاری بر تصمیم‌گیری روزانه آن‌ها از طریق الگوبرداری یا اعمال قوانین و محدودیت‌ها، حمایت اجتماعی و مشارکت با یکدیگر بر فرزندان تأثیر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید

رئیس فنی‌وحرفه‌ای شهرستان لنجان گفت: یکی از اهداف اصلی تشکیل سازمان فنی‌وحرفه‌ای در کشور، افزایش سطح مهارتی و آماده‌سازی افراد برای ورود به بازار کار بوده است. بر همین اساس می‌توان گفت که داشتن این مدرک برای افرادی که قصد آغاز فعالیت‌های صنفی را دارند، مزایای بسیاری دارد.

بیشتر بخوانید

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: برای کمک به تأمین تجهیزات و درمان بیماران صعب‌العلاج، در سال جاری، به ۴۴۷۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان خدمت‌رسانی شده است.

بیشتر بخوانید

طی ۱۲ ساعت گذشته، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف، یزد، اصفهان، فارس و مازندران را لرزاند.

بیشتر بخوانید

مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به لزوم تربیت نیروی کار ماهر با احداث هنرستان در جوار صنایع گفت: بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه بین آموزش و پرورش و صنایع، ساخت هنرستان‌های در جوار صنعت با هدف ایجاد نهضتی برای تربیت نیروی کار ماهر در این استان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت‌نام در آزمون المپیادهای علمی دانش‌آموزی از شانزدهم آذر تا پایان روز جمعه ۲۵ آذر سال جاری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

گذار از کودکی به نوجوانی با تغییراتی در ذهن و بدن همراه است که به تاثیرپذیری زیاد نوجوانان منجر می‌شود و در این مسیر، عوامل تأثیرگذار بسیاری وجود دارد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 625418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.