هدیه همراه اول به‌منظور دلجویی از مشترکان؛ بسته مکالمه رایگان

بسته مکالمه رایگان به‌منظور دلجویی از مشترکانی که به‌اشتباه پیام سامانه هشدار سریع بلایای طبیعی را دریافت کرده بودند، قابل فعال‌سازی شد. همراه اول برای تمام مشترکان خود هدیه ویژه‌ای شامل بسته مکالمه نامحدود در نظر گرفته است.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به‌منظور دلجویی از مشترکان بابت ارسال پیام هشدار خطای زلزله چهارشنبه _ شانزدهم آذر _ برای تعدادی از مشترکان، بسته هدیه «مکالمه نامحدود درون شبکه همراه اول» را برای تمامی مشترکان در روز جمعه اختصاص داد.

گفتنی است سامانه هشدار سریع بلایای طبیعی توسط مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در حال توسعه است که تفاوت عمده آن با پیامک معمولی، سرعت و اولویت هشدار است که می‌تواند باعث کاهش آسیب‌های جانی و مالی هموطنان در زمان وقوع بلایای طبیعی شود.

اتفاقی که در روز چهارشنبه _ شانزدهم آذر _ رخ داد، در ارتباط با ارزیابی صحت عملکرد سامانه یادشده از طریق ارسال هشدار برای تعدادی از اعضای تیم در محدوده جغرافیای خاص بود که به‌اشتباه برای نزدیک به دو درصد از مشترکان نیز ارسال شد.

جزئیات بسته هدیه همراه اول

بر این اساس، همه مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند فردا _ جمعه هجدهم آذر _ با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰۰ ستاره ۵ مربع» برای فعال‌سازی بسته هدیه اشاره‌شده اقدام کنند.

اعتبار این بسته از بامداد تا شامگاه جمعه _ هجدهم آذر _ است.

کد خبر 625413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • qlyly78@gmail.com IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    4 6
    خوب
  • سمیع الله IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    0 0
    خوبه