لوئیس فن‌خال: به‌دنبال انتقام از آرژانتین ۲۰۱۴ هستیم/ سرمربی‌ها بدون دلیل تصمیمی نمی‌گیرند

سرمربی تیم ملی هلند گفت: تلاش می‌کنیم یکی از بهترین تیم‌های دنیا باشیم و امیدواریم قهرمان جام‌جهانی شویم. هر اتفاقی در بازی‌ها بیفتد، باید فشار زیادی را تحمل کنیم تا به پیروزی برسیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لوئیس فن‌خال در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال هلند و آرژانتین در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: ما برای بازی فردا مقابل آرژانتین آماده هستیم. بازی تهاجمی دشواری پیش‌رویمان است. همچنین در جنبه‌های دفاعی سبک بازی‌مان را توسعه داده‌ایم و سبکی که در بسیاری از تیم‌های بین‌المللی به‌کار گرفته شده را اجرا می‌کنیم. سطح تیمی ما بسیار پیشرفت کرده و بازی‌هایی که در این مسابقات انجام داده‌ایم، این مسئله را تایید می‌کند. ما تلاش می‌کنیم یکی از بهترین تیم‌های دنیا باشیم و امیدواریم قهرمان جام‌جهانی شویم.

وی افزود: برای بازی فردا کاملا آماده شده‌ایم و ضربات پنالتی را هم تمرین کردیم. تمام توان و سطح خود را در مسابقه تا رسیدن به پیروزی دربرابر آرژانتین به‌کار می‌گیریم، اما حتی اگر بازی به ضربات پنالتی هم کشیده شد، باید فشار زیادی را تحمل کنیم تا به برتری دست یابیم.

سرمربی تیم ملی هلند با فلش‌بک به شکست مقابل آرژانتین در نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۴ تصریح کرد: ما هنوز یک کار تمام‌نشده با آرژانتین داریم و به‌دنبال انتقام شکست در جام‌جهانی ۲۰۱۴ هستیم. می‌دانیم که آن‌ها لیونل مسی را در اختیار دارند؛ بازیکنی که می‌تواند در یک لحظه با حرکت انفرادی‌اش، سرنوشت بازی را عوض کند. در نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۴ توپ خاصی به مسی نرسید و کار به ضربات پنالتی کشیده شد و باختیم؛ حالا ما به‌دنبال انتقام خودمان هستیم.

فن‌خال درباره بازنشستگی پس از جام‌جهانی خاطرنشان کرد: فعلا برنامه این است که من پس از پایان جام‌جهانی بازنشسته شوم، ولی هیچ‌چیز غیرممکن نیست.

وی با اشاره به حواشی اخیر و مصاحبه چند سال گذشته دی‌ماریا که گفته بود فن‌خال بدترین سرمربی دوران بازی او بوده و دوست نداشته هیچ بازیکنی از وی بالاتر باشد، گفت: بسیار متاسفم که آنخل دی‌ماریا یک بار گفته من بدترین مربی‌ای هستم که او تا به حال داشته است. ممفیس دیپای اینجا کنار من نشسته است. او نیز در آن مقطع در منچستر یونایتد بود و ما همدیگر را می‌بوسیم (با خنده). البته این اتفاق رخ نخواهد داد، اما در فوتبال شرایط این‌گونه است. درست است که حالا مردم با شنیدن این خاطرات می‌خندند، اما من در فینال جام حذفی ممفیس دیپای را نیز در ترکیب قرار ندادم. شاید این کار جالب نباشد، اما باور کنید یک سرمربی این کار را بدون دلیل انجام نمی‌دهد. شاید هم این تصمیم اشتباه بوده است.

سرمربی تیم ملی هلند ادامه داد: ببینید حالا من و دیپای چطور با هم رفتار می‌کنیم. من و ممفیس رابطه دوستانه و خوبی داریم. هم دی‌ماریا و هم دیپای برای درخشش در منچستر یونایتد تلاش کردند، اما در جاهای دیگر تحت تاثیر قرار گرفتند و پیشرفت کردند. دی‌ماریا در آن‌ زمان شرایط روحی خوبی نداشت و همچنین از خانه‌اش سرقت شده بود، بدین ترتیب می‌توانست ناراحتی‌هایی داشته باشد.

کد خبر 625410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.