اسکالونی: امیدوارم بازی به ضربات پنالتی کشیده نشود/ کرواسی یا برزیل؟ فعلا هیچ‌کدام!

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: شما می‌توانید هر چقدر می‌خواهید تمرین کنید، اما زمانی که در جام‌جهانی قرار است پنالتی بزنید، اهمیتی ندارد چقدر تمرین کرده‌اید. فشار بازی‌ها، اتفاقات لحظه و همه‌چیز تاثیرگذار است. امیدواریم بازی به پنالتی‌ها کشیده نشود و زودتر پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیونل اسکالونی در کنفرانس خبری پیش از مصاف حساس تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل هلند در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار کرد: لوئیس فن‌خال گفت راه لیونل مسی را سد خواهد کرد و مانع او می‌شود؟ فردا در زمین خواهیم دید. مقابل تیمی قدرتمند بازی خواهیم کرد، اما ما می‌توانیم بر اساس تاکتیک‌های آن‌ها بازی خود را انجام دهیم. اگر آن‌ها مسی را یارگیری کنند، ما نیز مطابق آن واکنش نشان می‌دهیم و این را می‌دانیم.

وی درباره آخرین وضعیت مصدومیت رودریگو دی‌پائول و آن خل دی‌ماریا افزود: دیروز پشت درهای بسته تمرین کردیم. چگونه می‌دانید دی‌پائول وضعیت خوبی ندارد؟ هر چند آن‌ها خوب هستند، اما نمی‌دانم این اخبار را از کجا می‌آورید. امروز ما آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی را داریم و خواهیم دید وضعیت آن‌ها چگونه است و در دسترس هستند یا خیر. طبیعی است که پس از یک بازی سنگین، چندین بازیکن وقت بیشتری برای ریکاوری نیاز داشته باشند. تکرار می‌کنم، دی‌پائول تمرین کرد و امروز شرایطش را ارزیابی می‌کنیم. همچنین دی‌ماریا نیز دیروز تمرین کرد. آنچه اهمیت دارد این است که هر کسی بازی می‌کند، با نهایت آمادگی بازی کند. چراکه تیم اولویت دارد.

سرمربی تیم ملی آرژانتین در رابطه با فرم آلبی سلسته تصریح کرد: نمی‌خواهم زیاد در این باره صحبت کنم. مهم این است که بدانیم چگونه به هلند حمله کنیم و به آن‌ها آسیب بزنیم و البته فراتر از هر چیزی، بدانیم چگونه از حملات آن‌ها در امان بمانیم. چندین روز زمان داریم تا برای بازی آماده شویم.

اسکالونی در پاسخ به این پرسش که اگر بازی به ضربات پنالتی کشیده شود، آماده هستید یا خیر، خاطرنشان کرد: تمرین کرده‌ایم و احتمالات را می‌دانیم. شما می‌توانید هر چقدر می‌خواهید تمرین کنید، اما زمانی که در جام‌جهانی قرار است پنالتی بزنید، اهمیتی ندارد چقدر تمرین کرده‌اید. فشار بازی‌ها، اتفاقات لحظه و همه‌چیز تاثیرگذار است. امیدواریم بازی به پنالتی کشیده نشود و زودتر پیروز شویم.

وی درباره اینکه احتمال قهرمانی چه تیمی بیشتر است و آرژانتین چقدر شانس دارد، گفت: هر هشت تیمی که در یک‌چهارم نهایی هستند، قدرتمندند و می‌توانند به فینال برسند. نمی‌توانم بگویم چه تیمی مدعی قهرمانی است و بیشترین شانس را دارد. باید محتاط باشید. گاهی فکر می‌کنید تیمی از شما ضعیف‌تر است و برعکس، اما این‌طور نیست و مهم است که هیچ تیمی را دست کم نگیرید.

سرمربی آلبی سلسته درباره فرم پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتین، نیز مطرح کرد: پائولو یک دقیقه هم بازی نکرده و این حقیقت دارد. او بازی نکرده، چون زمان مناسبی برای بازی دادن به او پیدا نکرده‌ام. پائولو هنوز بخشی از این گروه است. ما ۲۶ بازیکن داریم و سعی می‌کنیم به همه فرصت بازی بدهیم، اما این کار سخت است.

اسکالونی در پاسخ به این پرسش که ترجیح می‌دهید در نیمه‌نهایی حریف کرواسی باشید یا برزیل، اظهار کرد: هیچ‌کدام. بیایید درباره بازی فردا مقابل هلند و مرحله یک‌چهارم نهایی فکر کنیم.

کد خبر 625387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.