تربت‌خانه امامزاده حمزه بن علی(ع) بلداجی با اعتبار ۱۰ میلیاردی احداث می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجن با بیان اینکه تربت‌خانه آستان امامزاده حمزه بن علی (ع) بلداجی در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع احداث می‌شود، گفت: عملیات احداث این تربت‌خانه و شبستان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسلام عالی امروز _پنجشنبه هفدهم آذرماه_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تربت‌خانه آستان مقدس امامزاده حمزه بن علی (ع) بلداجی در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع احداث می‌شود، اظهار کرد: پس از وقفه طولانی، عملیات احداث تربت‌خانه و شبستان این آستان مقدس با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی افزود: در مرحله نخست اجرای فندانسیون و شناژ کف و ستون‌های تربت‌خانه و شبستان آستان مقدس امامزاده حمزه بن علی (علیه اسلام) اجرا خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجن تصریح کرد: در سال جاری عملیات کف‌سازی و نصب سنگ به ارتفاع یک مترمربع در داخل شبستان و همچنین ساخت و نصب ضریح امامزاده شیرمرد علی (ع) مورچگان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال با کمک هیئت امنا و کمک‌های مردمی اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با مساعدت مسئولان استان چهارمحال و بختیاری و همچنین کمک خیران، مکانی در شأن و جایگاه این امامزادگان واجب التعظیم و زائران احداث شود.

کد خبر 625349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.