افزایش دوربین‌های ثبت تخلف در شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: در حال حاضر ۲۴ دوربین پایش تصویری در سطح شهر نصب شده است و این تعداد تا پایان سال به ۵۰ عدد خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز_ پنجشنبه هفدهم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برنامه‌ریزی به منظور سه تقاطع غیرهمسطح در شهر انجام شده است.

وی افزود: طرح مطالعاتی تقاطع میدان معلم، تقاطع آیت‌الله طالقانی به آیت‌الله کاشانی و میدان بوعلی سینا به کمربندی ۱۵ خرداد در حال نهایی شدن است.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: طرح میدان معلم در شورای ترافیک مطرح و مصوبات لازم را اخذ کرده است، اما به علت تعیین تکلیف نشدن کمربندی جنوب اجرای آن در اولویت نیست و در تلاش هستیم یکی از این پروژه‌ها را تا قبل از عید آغاز کنیم.

واحدیان تصریح کرد: شهرداری در راستای اجرای ادامه پروژه کمربندی جلساتی را با مالکان برگزار کرده است اجرای پروژه تا بلوار کشاورز با مشکل خاصی مواجه نیست، حتی گره ترافیکی را تا میدان معلم مرتفع می‌کند، اما این مسیر باید در طرح جامع مشخص و تثبیت شود.

وی اضافه کرد: محدوده کمربندی را نمی‌توانیم گسترده کنیم، اما مصمم هستیم با توجه به اهمیت آن مشکل ادامه کمربندی را رفع و حقوق مالکان را در نظر بگیریم.

شهردار شهرکرد از افزایش دوربین‌های ثبت تخلف در شهر خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲۴ دوربین پایش تصویری در شهر نصب شده است و این تعداد تا پایان سال به ۵۰ عدد خواهد رسید.

واحدیان تاکید کرد: هرکجا نیاز به کاهش سرعت باشد به جای سرعت کاه، دوربین نصب می‌شود و ایستگاه‌ها را به دوربین ثبت تخلف تجهیز می‌کنیم.

وی نخستین اولویت کاری خود را تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عنوان کرد و افزود: تکمیل پروژه‌ها حق مردم است، در این راستا پروژه‌های نیمه‌تمام شناسایی شده است و از مجموع ۵۸ پروژه ۲۰ طرح نیاز به تزریق اعتبار دارد که تا حد امکان با کمک شورای اسلامی شهر به آن‌ها اعتبار تخصیص داده شد.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: مشکلات مربوط به صنایع حوضچه‌ای، حریم قلعه چالشتر و اراضی روبه‌روی دانشگاه چندسالی است معطل مانده، اما باید سریع تعیین تکلیف شود تا حق و حقوق مردم و شهرداری تضییع نشود.

کد خبر 625340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.