آغاز عملیات زیباسازی خیابان سیدالسادات/ نظافت مکانیزه معابر اصلی شهر

شهردار گلپایگان از آغاز نظافت مکانیزه معابر اصلی شهر خبر داد و گفت: بهسازی خیابان سیدالسادات در قالب زیرسازی و بلوک‌فرش به مساحت ۳۳۰۰ مترمربع اجرا شده است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بهسازی خیابان سیدالسادات به مساحت ۳۳۰۰ مترمربع، اظهار کرد: این پروژه مردادماه امسال با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و با اجرای زیرسازی و بلوک فرش آغاز و مهرماه سال جاری تکمیل شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی افزود: هدف از اجرای این پروژه ارتقای کیفیت معابر و مناسب‌سازی پیاده‌روها به منظور تسهیل در عبور و مرور عابران و زیباسازی معابر است.

شهردار گلپایگان با بیان اینکه این پروژه طبق استانداردهای تعریف شده اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: در این پروژه مسیر رفت و آمد برای خودرو، عابران پیاده و دوچرخه‌سواران تفکیک شده است.

شکرزاده با بیان اینکه نصب مبلمان شهری و پایه چراغ‌های روشنایی در این خیابان در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: هم‌اکنون طرح زیباسازی این خیابان با اجرای طرح کِاشت، رنگ‌آمیزی مسیر ویژه دوچرخه، اجرای پلاستر به مساحت ۵۰۰ مترمربع و آماده‌سازی دیوارها جهت رنگ‌آمیزی در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: پروژه‌های بهسازی و زیباسازی جهت ارتقای کیفیت بصری شهر زیبای گلپایگان به صورت ویژه در طول سال و در معابر مختلف شهر دنبال می‌شود.

نظافت مکانیزه معابر اصلی شهر گلپایگان

شهردار گلپایگان از نظافت مکانیزه معابر اصلی شهر خبر داد و تاکید کرد: با آغاز به کار فعالیت دو دستگاه جاروب، تمام معابر و خیابان‌های اصلی سطح شهر به صورت مکانیزه نظافت می‌شود.

شکرزاده کاهش هزینه‌های خدمات شهری، بالا بردن کیفیت خدمات، سرعت عمل بالا و اقتصادی بودن طرح مکانیزه را از مهم‌ترین مزایای دستگاه جاروب دانست و اضافه کرد: آغاز به کار جاروب خیابانی گامی در راستای تبدیل خدمات سنتی شهرداری به مکانیزه است.

وی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تلاش هستیم تمام فعالیت‌های حوزه خدمات شهر را به سمت مکانیزه پیش ببریم.

شهردار گلپایگان با اشاره به نقش ویژه شهروندان در زیبایی سیما و منظر شهر، افزود: از شهروندان فهیم گلپایگان درخواست داریم در افزایش زیبایی و نظافت شهر با شهرداری مشارکت و همکاری داشته باشند.

کد خبر 625331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.