اجرای نهضت پیاده‌روسازی در معابر سطح شهر گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: فاز نخست پروژه بهسازی پیاده‌روهای خیابان امام حسن مجتبی (ع) به مساحت دو هزار و ۳۰۰ مترمربع آغاز شده است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای نهضت پیاده‌روسازی در معابر سطح شهر، اظهار کرد: پیاده‌روسازی یکی از مباحث اساسی شهری است که احداث و بهسازی آن باید براساس اصول مهندسی انجام شود.

وی افزود: شهرداری گلپایگان قبل از اجرای عملیات عمرانی، مراحل طراحی، زیرسازی، آماده‌سازی و کیفیت مصالح را مورد ارزیابی قرار داده است و پس از تأیید در سطح معابر استفاده می‌شود.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: شهرداری با هدف سهولت در تردد و ترویج فرهنگ پیاده‌محوری، پروژه پیاده‌روسازی را در برنامه‌های عمرانی گنجانده است و طی سه سال گذشته پیاده‌روسازی در خیابان‌های امام خمینی (ره)، شهید عابدی، اردیبهشت و امام حسین (ع) تکمیل و تقدیم شهروندان شده است.

شکرزاده از آغاز پروژه بهسازی پیاده‌روهای خیابان امام حسن مجتبی (ع) به مساحت دو هزار و ۳۰۰ مترمربع خبر داد و گفت: در حال حاضر فاز نخست عملیات پیاده‌روسازی در خیابان امام حسن مجتبی (ع) در دست اجرا است و در ادامه طرح‌های زیباسازی جداره‌های خیابان نیز اجرایی می‌شود.

وی افزود: پروژه‌های بهسازی و زیباسازی جهت افزایش کیفیت بصری شهر زیبای گلپایگان به صورت ویژه در طول سال و در معابر مختلف سطح شهر اجرایی می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهر گلپایگان در فاصله ۱۸۰ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

کد خبر 625302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.