۸۵ محله در ۱۴ شهرستان اصفهان برای محرومیت‌زدایی انتخاب شدند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان گفت: برای اجرای طرح محرومیت‌زدایی، ۸۵ محله از ۱۴ شهر و شهرستان در استان انتخاب شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا قاسمی امروز _پنجشنبه هفدهم آذرماه_ در ستاد محرومیت‌زدایی محلات کم‌برخوردار استان اصفهان، محرومیت‌زدایی را طرحی قابل قبول خواند و اظهار کرد: طرح ۲۰۲۰، بانک اطلاعاتی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را تجمیع می‌کند. برای اجرای این طرح، ۸۵ محله از ۱۴ شهر و شهرستان در استان انتخاب شده‌اند.

وی افزود: در سازمان، یک گروه نقشه با یک رئیس و دو کارشناس وجود دارد که نماینده سازمان نقشه‌برداری هستند، اما دسترسی به نقشه‌های پارسل و بلوک هزینه‌بر و دسترسی به آن‌ها دشوار است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان گفت: از مسئولان تقاضا داریم که به سازمان برنامه کمک لجستیک کنند تا داده‌های مکان‌مند قابل استفاده باشد، در این زمینه استانداری و شهرداری کمک زیادی می‌کنند اما همراهی بیشتری را می‌طلبد.

قاسمی خاطرنشان کرد: کارشناس نقشه در دستگاه وجود ندارد، زیرا ساختار دستگاه مانند سازمان نیست که نیاز به نیروی GIS داشته باشد، به همین دلیل دستگاه‌ها هنگام بارگذاری اطلاعات با مشکل استفاده از نرم‌افزار مواجه هستند و تمام حجم کار به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی محول می‌شود و روند کار را طولانی می‌کند.

کد خبر 625273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.