ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهر تهران ضروری است

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی در این کلان‌شهر ضروری است، بنابراین ساخت شهربازی و استفاده از ظرفیت بوستان‌ها می‌تواند در این زمینه کارساز باشد.

علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آموزش در حوزه فرهنگی شهر یکی از مسائل مهم است و مخاطب‌شناسی باید به درستی و با دقت انجام شود؛ موضوعات فرهنگی باید به گونه‌ای باشد که تمام مخاطبان را در حوزه خود قرار دهد و برای اقشار مختلف برنامه داشته باشیم. پس می‌توانیم بازنگری در حوزه آموزش‌های فرهنگی داشته باشیم و باید در این حوزه از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد هنر ایرانی است و در این زمینه می‌توانیم فعالیت‌های جدیدی را آغاز کنیم و با مخاطبان ارتباط مستقیم برقرار کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از نقاط قوت در شهر تهران فرهنگسراهای پایتخت است و برای ارتقای سطح فرهنگی در شهر تهران از ظرفیت آنها باید بهره‌مند شویم.

وی تصریح کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهر تهران ضروری است، بنابراین ساخت شهربازی و استفاده از ظرفیت بوستان‌ها می‌تواند در این زمینه کارساز باشد.

نادعلی افزود: در این حوزه باید رویکرد منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای داشت، بنابراین در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران پیرامون افزایش تعداد شهر بازی‌ها پایتخت در بودجه ۱۴۰۲ ملاحظاتی را در نظر خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به نوجوانان و جوانان در شهر تهران باید توجه کرد و یکی از موضوعاتی که باید به آن نگاه منحصر به‌فرد داشت که می‌تواند در این حوزه کمک کننده باشد، افزایش تعداد شهربازی در شهر تهران است.

کد خبر 625270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.