بهره‌مندی بیش از ۲۷۰۰ دانشجوی اصفهانی از خدمات کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: درحال‌حاضر ۲۷۶۲ دانشجو در زمینه‌های تأمین هزینه تحصیلی، شهریه و سایر نیازهایشان از حمایت کمیته امداد استان اصفهان بهره‌مند هستند.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تعداد دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۷۶۲ دانشجو در زمینه تأمین هزینه تحصیلی و شهریه خود از حمایت این نهاد بهره‌مند می‌شوند و علاوه‌بر دریافت کمک‌هزینه شهریه، تسهیلات دانشجویی نیز دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه آنچه سبب توانمندسازی اقتصادی خانواده‌ها در سال‌های اخیر شده، توجه بیشتر به توانمندی سطح علمی، فرهنگی و فکری خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد بوده است، افزود: بیش از ۷۱ درصد جمعیت دانشجویان تحت پوشش این نهاد را دختران تشکیل می‌دهند و به لحاظ موقعیت سکونت دانشجویی ۷۸ درصد از جامعه شهری و بیش از ۲۱ درصد از مددجویان خانواده‌های روستایی هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با توجه به رشد علمی دانشجویان تحت حمایت، خاطرنشان کرد: ۷۰ نفر از مددجویان در مقطع دکتری، ۲۲۴ نفر کارشناسی ارشد، ۱۹۹۴ نفر در رشته‌های مختلف کارشناسی و ۴۷۴ نفر در مقطع کاردانی در حال تحصیل هستند.

کد خبر 625243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.