دفترچه ثبت‌نام کنکور ارشد ۱۴۰۲ منتشر شد + دانلود و لینک سنجش

ثبت‌نام کنکور ارشد ۱۴۰۲ از امروز چهارشنبه شانزدهم‌ آذر آغاز شد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام به ثبت‌نام در آزمون سراسری ارشد سال ۱۴۰۲ کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ثبت‌نام کنکور ارشد ۱۴۰۲ از امروز چهارشنبه شانزدهم آذر آغاز شد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به اینجا اقدام به ثبت‌نام در آزمون سراسری ارشد سال ۱۴۰۲ کنند.

بیشتر بخوانید: ثبت‌نام کنکور ارشد ۱۴۰۲ آغاز شد+ شرایط، نحوه ثبت‌نام و لینک سنجش

ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ از امروز چهارشنبه شانزدهم آذر آغاز شده و در روز سه‌شنبه، بیست و دوم آذر، به پایان می‌رسد. در ادامه، شرایط ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ را بررسی می‌کنیم:

شرایط ثبت‌نام کنکور ارشد ۱۴۰۲

ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ به‌صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام هم‌زمان با شروع ثبت‌نام، در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش در دسترس خواهد بود. این دفترچه حاوی شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون) است. داوطلبان در صورتی که شرایط مذکور را داشته باشند، می‌توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (بر اساس ضوابط از رشته‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام) ثبت‌نام کنند.

دانلود دفترچه ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

کد خبر 625200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصطفی ‌ IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    0 0
    خوب