خط مقدم جبهه امروز زنان هستند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: خط مقدم جبهه خانم‌ها هستند و کسانی که بی‌حجاب‌اند، باید خانم‌ها برخورد کنند. امام سه بار فرمود زنان رهبر ما هستند. در ۱۷ شهریور ۵۷، کشتار بزرگی صورت گرفت و هیچ تظاهراتی نبود تا اینکه خانم‌ها به میدان آمدند. در این قصه بی‌حجابی نیز، خانم‌ها در خط مقدم هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه شانزدهم آذر در چهارمین کنگره بزرگداشت ۲۰۰ شهید مسجد فاطمیه (س)، ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین و این ارادت ویژه را می‌توان جزو مقدمات ظهور دانست که البته بسیاری از خبیثان عالم نگذاشتند خبر این اتفاق منتشر شود و جلوی آن را گرفتند. انقلاب اسلامی نیز در این ۴۴ سال به سردستگی آمریکا، مورد هجوم و دشمنی بوده است که همه تلاش خود را برای از بین بردن آن کردند، اما بیشتر متضرر شدند.

وی با اشاره به حقانیت وعده‌های الهی خاطرنشان کرد: وعده خدا حق است و در آن تخلفی نیست. پیروزی انقلاب اسلامی و جبهه حق نیز ازجمله وعده‌های الهی است. اقتدار جمهوری اسلامی در همه ابعاد ازجمله دفاع و حمله نشان می‌دهد که همه مردم به شروط وعده‌های خدا عمل کرده‌اند. البته اگر به‌طور کامل به دستورات خدا عمل می‌کردیم، اثری از دشمنان نبود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اولین مرحله توانمندی و قدرت هر کشوری توانایی دفاع آن است، گفت: در دوران دفاع مقدس، جمهوری اسلامی ثابت کرد که این توانایی را دارد و در مقابل ۸۷ کشور جهان ایستادگی کرد.

سردار فدوی با اشاره به تلاش همه‌جانبه دشمن برای ضربه زدن به ملت ایران اظهار کرد: دومین مرحله قدرت بازدارندگی است که در دهه ۷۰، دشمنان معترف شدند که انقلاب اسلامی و ایران قدرت بازدارندگی دارد. آنچه در سال ۷۶ و در جریان اعلام حمله آمریکا به ۱۹ نقطه اتفاق افتاد، نشان‌دهنده قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به قدرت زیاد و بازدارنده جمهوری اسلامی ایران دربرابر دشمنان خود تصریح کرد: سومین مرحله قدرت، توانایی اقدام ابتدایی است. آمریکایی‌ها بارها اعلام کرده‌اند که به‌دنبال ایجاد توانایی‌ای که دربرابر ایران بازدارنده باشد هستند. اینها همه کارهای خداوند است. چرا که مردم ما به آن شروط خداوند عمل کرده‌اند و این یک قاعده قرآنی است و زمانی که به قاعده‌های قرآنی عمل شود، خداوند بهترین نتایج را رقم می‌زند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراقبت و هوشیاری در قبال انجام وظایف را تکلیف امروز دانست و گفت: گاهی هیاهوی دشمن به گونه‌ای است که حق پنهان می‌شود. این خبیثانی که دستوردهنده هستند در خباثت خود نیز شک ندارند و حتی در درون آمریکا نیز کسی شک ندارد، اما گاهی به‌صورت اندک به حرف آمریکا گوش می‌دهند. یکی از مشخصات کسانی که در جبهه باطل قرار گرفته‌اند ترسو بودن است. آنان با یک حرکت جبهه حق مانند کف روی آب از بین می‌روند و کسانی که برای خدا کار کنند در هر حالتی برد می‌کنند، ولی کسانی که برای دنیا کار می‌کنند، می‌ترسند و این ظهور باطل به‌علت کم‌کاری جبهه حق است.

سردار فدوی افزود: در حال حاضر، در مسئله حجاب که خداوند دستور داده است، اعوجاج ایجاد کرده‌اند و به نحوی شده است که یک زن بدون حجاب در بازار حرکت می‌کند و شعار می‌دهد و کسی به او کاری ندارد و این ناشی از ایجاد شک توسط شیطان است و ما نباید بگذاریم ادامه پیدا کند. گاهی ۵۰ نفر جمع می‌شوند و اگر از دور قیافه یک بسیجی را ببینند فرار می‌کنند و این نشان از ترس است. من به خانواده شهدا نیز گفتم که خط مقدم این جبهه خانم‌ها هستند و کسانی که بی‌حجاب‌اند باید خانم‌ها برخورد کنند. امام سه بار فرمود زنان رهبر ما هستند. در ۱۷ شهریور ۵۷، کشتار بزرگی صورت گرفت و هیچ تظاهراتی نبود تا اینکه خانم‌ها به میدان آمدند. در این قصه بی‌حجابی نیز، خانم‌ها در خط مقدم هستند. ابزاری که در حال حاضر حزب شیطان دارد، در قبل وجود نداشت. همه فضای مجازی را آنان درست کرده‌اند تا خباثت خود را انجام دهند و ذهن و چشم آدم‌ها را در دست گیرند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به تعطیلی‌های همه‌گیری کرونا اظهار کرد: در هیچ کشوری در دوران کرونا کل مدارس تعطیل نشد و این خباثت عده‌ای در داخل کشور بود. از طرف دیگر، پهنای باند شبکه‌های خارجی را زیاد کردند تا مدتی به درس بپردازند و بقیه زمان را کنترل نکردند. ۱۴ سال پیش که امام جامعه در رابطه با اینترنت و فضای مجازی دستوراتی دادند و عده‌ای بودند که عمل کنند، ولی خبیثان داخل این کارها را انجام ندادند. ضد انقلاب‌های ما زحمت می‌کشند و اگر زحمت بکشند، نتیجه می‌گیرند و خداوند فرموده است که اگر تلاش کنید نتیجه می‌بینید، ولی جبهه شیطان کف روی آب است و با اقدام جبهه حق از بین می‌رود.

وی با اشاره به آسیب‌های فراوان فضای مجازی بی‌بندوبار تاکید کرد: کسانی که در جبهه حق هستند و می‌خواهند خود را در جبهه انقلاب اسلامی قرار دهند، باید اقدام کنند. بیش از ۷۰ روز است که پاسداران و بسیجیان و عزیزان انتظامی در کف خیابان هستند تا فضا را پر کنند. اگر مواظب نباشیم، این تلفن‌های همراه می‌تواند ما را در جبهه شیطان قرار دهد و اگر مواظبت کنیم، در جبهه حق خواهیم بود..

سردار فدوی ضمن گرامیداشت مقام والای شهدای امنیت خاطرنشان کرد: این خبیثان و آمریکایی‌ها از یک حیوان که اگر یک بار پایش در چاهی برود دیگر در آن طرف نمی‌رود نیز، بدترند. چرا که بارها درمقابل ما شکست خوردند و تکرار کردند و در این قضیه نیز، شکست سختی خواهند خورد. در همین شورای امنیت نیز، در گذشته آمریکا مخالفی نداشت، ولی از برکت انقلاب در حال حاضر، کشورهای کوچکی نیز با او مخالفت می‌کنند و حتی برکت انقلاب نیز به گونه‌ای است که در این کشور قطر نیز در حین برگزاری جام‌جهانی پرچم فلسطین بالاست.

فرمانده سابق نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: خداوند به کلام علمای خود توجه دارد و زمانی که امام فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و طی این ۴۳ سال آمریکا هیچ غلطی نتوانسته است انجام دهد. البته در جبهه حق هیچ کاری بدون زحمت نیست و اگر در جبهه حق باشید، زحمت خواهید داشت؛ کما اینکه ایران نیز پس از قضیه تسخیر لانه جاسوسی زحمت بسیار زیادی را تاکنون کشیده است و تحریم‌های بسیار زیادی علیه ایران بوده است، ولی ما پابرجا بوده‌ایم. غربی‌ها ۵۰۰ سال است کشورهای دیگر را مورد استعمار قرار می‌دادند و منابع را می‌بردند تا دنیای خود را آباد کنند، ولی ایران و چند کشور انگشت‌شمار مستعمره نشدند و حتی در حال حاضر نیز، آمریکا بشکه‌های نفت سوریه را به غارت می‌برد.

سردار فدوی گفت: غربی‌ها خود جنگ اوکراین را به راه انداختند و توافق خود را با روسیه به هم زدند و همه پشت کشور اوکراین را گرفتند و روسیه نیز تحریم نکرد، بلکه تنها کمی صادرات گاز را کم کرد و از چهار ماه پیش آنان به مردم خود گفتند برای گرمای خود به جمع‌آوری چوب روی بیاورید و این بدبختی و فلاکت آنان است و حتی نتوانستند به‌واسطه آن همه سال استعمار دنیای خود را آباد کنند؛ در حالی که ما از سال ۵۸ تحریم هستیم، اما هیچ زمانی مشکلات این‌چنینی نداشته‌ایم.

وی افزود: خداوند این‌چنین توانمندی‌ای دارد و توانمندی دنیایی ما از دشمنان ما کمتر است و این بدان معنی است که قاعده‌های دنیایی چیزی را برای ما به وجود نیاورده است و باید به قاعده‌های قرآن عمل کنیم و بر آن اصرار بورزیم و خداوند به وعده‌های خود عمل می‌کند و هیچ موقع ما را در بن‌بست قرار نمی‌دهد و هر کس تقوای الهی داشته باشد و تکالیف الهی را انجام دهد، شامل این قاعده است. زیرا ما پای این نظام و انقلاب ایستاده‌ایم و بسیاری از اهالی تکلیف ما به سمت شهادت رفتند و به همین دلیل خداوند ما را در هیچ بن‌بستی قرار نداده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نقطه عطف شیعه این است که وقتی امام جامعه وجود دارد، نباید روی حرف آن چیزی وجود داشته باشد و خلاف نظر او باشد و نمونه بارز آن حضرت سلمان است که حتی زمانی که در پشت سر امام علی راه می‌رفت، یک جای پا وجود داشت و این نشان از اطاعت از امام جامعه است و سلمان به همین واسطه منااهل‌البیت شد و اگر راه سلمان را برویم ما نیز مانند او خواهیم شد.‌

کد خبر 625188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.