سارقی با ۹۰ فقره سرقت از مجتمع‌های تجاری تهران دستگیر شد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق سریالی تجهیزات ساختمانی و مغازه‌های یک مجتمع تجاری در شهرک قدس خبر داد و گفت: متهم به ۹۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای امروز _چهارشنبه شانزدهم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی افزایش سرقت‌های مشابه تجهیزات ساختمانی و کالاها از مغازه‌های یک مجتمع‌های تجاری در "شهرک قدس" رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از مأموران کلانتری این محل بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را شروع کردند.

وی با اینکه مأموران در تحقیقات و بررسی‌های انتظامی مشخصات متهم را شناسایی کردند، ادامه داد: مأموران کلانتری در گشت‌زنی‌های هدفمند فردی را با همان مشخصات در حال تردد مشاهده و به سرعت وارد عمل شدند و متهم را در یک تعقیب و گریز پلیسی زمین‌گیر و دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: متهم ۴۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم سرقت از مجتمع تجاری در دو ماه اخیر و ارتکاب ۹۰ فقره سرقت مشابه از این مجتمع تجاری اعتراف کرد و در این رابطه مال باختگان شناسایی شدند.

وی با اشاره به تلاش و تحقیقات بیشتر مأموران برای کشف جرایم احتمالی، خاطرنشان کرد: پرونده متهم برای بررسی بیشتر در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 625177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.