پرداخت بیش از ۸۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی و بهداشتی به بیماران خاص

قائم‌ مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۸۴۴ میلیون تومان هزینه‌های درمانی و بهداشتی به بیماران صعب‌العلاج و خاص پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمهدی هاشمی امروز _چهارشنبه شانزدهم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۱۱۵۰ بیمار صعب‌العلاج و خاص از خدمات حمایتی کمیته امداد از جمله پرداخت هزینه‌های درمانی و بهداشتی و خرید تجهیزات توان‌بخشی بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۴۴ میلیون تومان هزینه‌های درمانی و بهداشتی به بیماران صعب‌العلاج و خاص پرداخت شده است، ادامه داد: این بیماران علاوه‌بر تأمین تجهیزات توان‌بخشی، ماهانه کمک هزینه نگهداری و خرید لوازم بهداشتی و درمانی نیز دریافت می‌کنند.

قائم مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران صعب‌العلاج و خاص را از دیگر خدمات حمایتی این نهاد دانست و تصریح کرد: تاکنون ۹۱۷ میلیون تومان تسهیلات از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و ۱۲ میلیارد تومان نیز از طریق بانک‌های عامل طرف قرارداد به این مددجویان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: تمام مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از مزایای بیمه مکمل مددجویی بهره‌مند هستند و کمک‌هزینه فرانشیز، خرید دارو و کمک هزینه‌های درمانی دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیماران خاص و صعب‌العلاج به علت هزینه‌های بالای درمان، نیازمند حمایت خیران هستند، اضافه کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق کمیته امداد استان به دست نیازمندان برسانند.

به گزارش ایمنا، کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردم نیکوکار استان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 625172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.