اجرای ۴۵۸ مصوبه در شورای شهر کاشان

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان از اجرای ۴۵۸ مصوبه در شورای ششم این شهر خبر داد و گفت: عدالت‌محوری در نقاط مختلف شهر به‌ویژه محلات کم‌برخوردار از اولویت‌های شورا و شهرداری کاشان است.

علی هاشمی‌طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شورای اسلامی شهر کاشان در دوره ششم توانسته است رضایتمندی مردم را با عدالت‌محوری جلب کند.

وی از برقراری توسعه عدالت و عمران در تمام محلات کاشان به طور یکسان خبر داد و افزود: عدالت‌محوری و توسعه متوازن سرلوحه کار شورا و شهرداری کاشان است؛ اعضای این شورا بر اساس راهبرد تعیین شده و جلب اعتماد شهروندان، توجه به اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی را در تمام نقاط شهر را در دستور کار دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان عدالت‌محوری در نقاط مختلف شهر به‌ویژه محلات کم‌برخوردار را از اولویت‌های شورا و شهرداری کاشان دانست و گفت: بهره‌مندی از خدمات مطلوب در شهر حق تمام شهروندان است.

وی خدمت به مردم را بالاترین ارزش در اسلام دانست و افزود: اعضای شورای ششم به اتفاق شهردار و مجموعه شهرداری با وحدت و همدلی در حد توان و امکانات موجود تلاش خود را برای داشتن شهری آباد و زیبا به کار بستند.

هاشمی‌طاهری با بیان اینکه در یک‌سال گذشته ۴۵۸ مصوبه در شورای اسلامی شهر کاشان به مرحله اجرا درآمده است، گفت: در این مدت ۱۰۸ جلسه در کمیسیون‌های اقتصادی، فرهنگی، عمرانی و خدمات شهری انجام شده است.

وی ادامه داد: در این مدت بیش از ۸۰ نامه به دبیرخانه شورای ششم وارد شده است که تک‌تک اعضا پیگیر رفع مسائل مطرح شده در این نامه‌ها بوده‌اند، همچنین طی یک‌سال گذشته شش طرح انجام و تعداد ۱۶ طرح برای پیگیری به شهرداری ارسال شده است.

کد خبر 625168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.