قاسم‌زاده مطرح کرد: توزیع عادلانه خدمات در مناطق مختلف شهر

شهردار اصفهان ورزش باستانی را یکی از عناصر هویتی برشمرد و گفت: احداث ورزشگاه نگین در شمال شهر در راستای توزیع عادلانه خدمات در منطقه ۱۲ به صورت مشارکتی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _چهارشنبه شانزدهم آذرماه_ در حاشیه آئین افتتاح پروژه‌های منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: در نهمین برنامه افتتاحیه پروژه‌های شهری در قالب برنامه «به احترام مردم اصفهان» امروز خیابان صنعتگران در شهرک امیرکبیر افتتاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت، همچنین کلنگ احداث یک خیابان نیز در این محدوده به زمین زده شد که تا پایان سال تکمیل می‌شود.

وی ادامه داد: احداث این دو خیابان در کاهش بار ترافیکی خیابان امام خمینی (ره) بسیار تأثیرگذار است و رفت و آمد به شهرک صنعتی امیرکبیر را که یک گلوگاه محسوب می‌شود، راحت‌تر می‌کند.

شهردار اصفهان با اشاره به بهره‌برداری از ورزشگاه مشارکتی نگین گفت: اجرای این طرح تجربه خوبی در حوزه مشارکتی بود، چرا که در این راستا با مشارکت شهرداری و مردم ظرفیتی به شهر اضافه شد.

قاسم‌زاده با بیان اینکه مراسم افتتاحیه بعدی در منطقه شش برگزار خواهد شد، اظهار امیدواری کرد: در مناطق دیگر نیز با افتتاح طرح‌ها بتوانیم خدمتی ارزشمند را به عنوان هدیه به مردم تقدیم کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه هویت موضوع مهمی است، تصریح کرد: هویت ملی، اعتقادی، انقلابی و شهری از مهم‌ترین این هویت‌ها است، در این راستا باید از هر عنصری که هویت ما را پررنگ‌تر می‌کند، مراقبت کرد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: در اتفاقات اخیر عناصر هویتی همچون اعتقادات و تمامیت ارضی ما مورد هجوم قرار گرفت که باید مراقب آنها باشیم، زیرا هویت، یک ملت را مسنجم خواهد کرد.

وی ورزش باستانی را یکی از همین عناصر هویتی برشمرد و اظهار کرد: در ادوار مختلف مدیریت شهری سعی کردیم توزیع عادلانه خدمات تحقق یابد، البته فضاهای ورزشی با همین نگاه در مناطق مختلف ایجاد شده است، امروز نیز در منطقه ۱۲ شاهد افتتاح یک ورزشگاه بزرگ به صورت مشارکتی هستیم.

کد خبر 625166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.