۱۱ پل عابرپیاده مکانیزه اصفهان شست‌وشو می‌شود

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: شست‌وشوی ۱۱ دستگاه از پله‌های عابرپیاده مکانیزه سطح شهر تحت پوشش این مدیریت در دستور کار است که تا دهم دی‌ماه تکمیل می‌شود.

مسعود توکلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان و رعایت اصول ایمنی و بهداشت شهروندان، شست‌وشوی ۱۱ دستگاه از پله‌های عابرپیاده مکانیزه سطح شهر که تحت پوشش مدیریت نگهداری و تعمیرات معاونت عمران شهری قرار دارد از تاریخ بیستم آبان‌ماه آغاز شد.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح توجه ویژه به اصول ایمنی و بهداشت شهروندان و همچنین حفاظت از تجهیزات و افزایش عمر قطعات و کاهش خرابی‌ها است؛ از طرفی این اقدام تأثیر بسزایی در سیما و منظر شهری خواهد داشت.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پل‌های شست‌وشو شده در مکان‌های مختلف شهر قرار دارد که از جمله آن می‌توان به پل‌های مکانیزه واقع در خیابان کهندژ در منطقه ۱۱، مقابل مسجدالغفور در منطقه ۱۰، میدان ۹ دی، مقابل خیابان شفق در منطقه ۱۳ و مقابل گلستان شهدا در منطقه شش شهرداری اشاره کرد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده شست‌وشوی ۱۱ دستگاه پل مکانیزه تا تاریخ دهم دی‌ماه به تعداد ۴۰ یونیت به اتمام خواهد رسید و تاکنون تعداد ۲۲ یونیت از این پل‌ها شست‌وشو شده است.

توکلی‌پور تصریح کرد: این فعالیت به دلیل اینکه تداخل کمتری با بهره‌برداری و مباحث ترافیک داشته باشد، بیشتر به صورت شبانه و در ساعات خارج از زمان بهره‌برداری انجام می‌پذیرد.

وی تاکید کرد: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۸۵۰ میلیون ریال در حال انجام است و در برنامه‌ریزی‌های آینده پل‌هایی که نیاز به رنگ‌آمیزی دارد در دستور کار قرار خواهد گرفت و سعی خواهیم کرد خدمت‌رسانی شایسته‌ای به شهروندان انجام شود.

کد خبر 625156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.