نورصالحی: عموم مردم باید در اجرای پروژه‌های شهری سهیم باشند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری باید در اجرای پروژه‌های مشارکتی در سطح محلات از نقطه نظرات مردم، معتمدان و نخبگان شهر بهره‌مند شوند تا مردم احساس کنند که در اداره شهر سهیم هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز _چهارشنبه شانزدهم آذرماه_ در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرداری منطقه ۱۲ اصفهان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و گرامیداشت شهدای امنیت اظهار کرد: رونق‌بخشی به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهر به خصوص مناطق محروم مهمترین سیاست این دوره مدیریت شهری است؛ در این راستا مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در سطح مناطق محروم شهر در سال ۱۴۰۲ به تعداد کافی و مورد نیاز محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: در راستای برقراری گفت‌وگوهای میدانی بین مسئولان شهری و آحاد مردم به شهرداری اصفهان پیشنهاد استفاده حداکثری از نظرات مردم داده شد که امیدواریم برنامه‌ریزی آن از سوی شهرداری انجام و پیشنهادات نخبگان شهر در اجرای پروژه‌ها محقق شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: مدیریت شهری باید در اجرای پروژه‌های مشارکتی در سطح محلات از نقطه نظرات ساکنان و مردم منطقه بهره‌مند شود تا مردم احساس کنند که در اداره شهر سهیم هستند.

نورصالحی خاطرنشان کرد: معتقدیم عموم مردم به‌ویژه صاحب‌نظران و نخبگان شهر باید در اجرای پروژه‌های شهری سهیم باشند و نظرات آنها در اجرای پروژه‌های اعمال شود، زیرا به طور حتم زمانی که مردم در پروژه‌های توسعه شهری سهیم باشند، همکاری و همراهی بهتری با مسئولان شهر خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در دوره ششم مدیریت شهری ارتباط بهتری با آحاد مردم برقرار شده است، اظهار کرد: مدیریت شهری عزم جدی دارد که در سال آینده نیز با شناسایی کمبودها و رفع آن‌ها به مناطق کم‌برخوردار رسیدگی بیشتری داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن قدردانی از مجموعه مدیریت شهری برای خدمت‌گزاری به مردم اظهار امیدواری کرد: آنچه نیاز نوجوانان و جوانان امروز است با احداث این پروژه‌ها تأمین شود.

کد خبر 625138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.