مدیریت شهری اصفهان در هفته‌ای که گذشت

مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته را در بسته خبری ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «کمک ۸۰ درصدی دولت برای خرید ۱۷۳ اتوبوس جدید در شهر اصفهان»، «نگاه ملی و فراملی بر جشنواره فیلم کودک و نوجوان حاکم شود»، «گلایه شهروندان از خرابی سیستم گرمایشی فرهنگسرای استاد شریعت+ پاسخ مسئولان»، «دروازه اشرف متحول می‌شود / مصوبات جدید درباره تردد موتورسواران در بازار اصفهان»، «معرک‌نژاد خبر داد: بهره‌برداری از ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در منطقه ۱۲»، «صدگانه کمیسیون خدمات شهری برای سلامت و محیط زیست اصفهان»، «اصفهان در رأس آلوده‌ترین شهرها / چالش آب همچنان پابرجاست»، «تشکیل کارگروه ویژه برای رفع اشکالات سامانه "اصنو"»، «دادستان موضوع استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه اصفهان را پیگیری کند» و «لزوم تأمین منابع مالی برای آزادسازی گلوگاه‌های منطقه ۳» مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته بود که گزیده‌ای از آن را در این بسته خبری ایمنا می‌خوانید.

کمک ۸۰ درصدی دولت برای خرید ۱۷۳ اتوبوس جدید در شهر اصفهان

حسین‌حق‌شناس، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ۱۷۳ دستگاه اتوبوس جدید و به‌روز با مشارکت دولت پیش‌خرید شده است که ۲۰ درصد هزینه خرید توسط شهرداری و ۸۰ درصد آن توسط دولت تأمین شد.

نگاه ملی و فراملی بر جشنواره فیلم کودک و نوجوان حاکم شود

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان گفت: اگرچه در لوای برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، شهر اصفهان نیز بهره‌مند خواهد شد، اما باید تدابیری از سوی معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان اندیشیده شود تا یک نگاه فراشهری، فرا استانی، ملی و فراملی بر این جشنواره حاکم شود.

گلایه شهروندان از خرابی سیستم گرمایشی فرهنگسرای استاد شریعت+ پاسخ مسئولان

برخی از شهروندان ضمن نگرانی از برودت هوا در فرهنگسرای استاد شریعت، از نبود سیستم گرمایشی در این مجموعه گلایه‌مند هستند.

دروازه اشرف متحول می‌شود / مصوبات جدید درباره تردد موتورسواران در بازار اصفهان

محمدباقر کلاهدوزان، مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: بیشتر مرمت‌ها توسط شهرداری اصفهان با همکاری سازمان نوسازی و بهسازی صورت می‌گیرد، لذا هر سال بودجه مناسبی برای این کار در نظر گرفته می‌شود که از نخستین برنامه‌های سال ۱۴۰۲ پس از تصویب بودجه در سازمان بازسازی و نوسازی ترمیم بافت فرسوده دروازه اشرف خواهد بود.

معرک‌نژاد خبر داد: بهره‌برداری از ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در منطقه ۱۲

سیدعلی معرک‌نژاد، مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: در هفته جاری نهمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان برگزار خواهد شد.

صدگانه کمیسیون خدمات شهری برای سلامت و محیط زیست اصفهان

فرزانه کلاهدوزان، عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان در تشریح اقدامات این کمیسیون از ابتدای فعالیت دوره ششم تا پایان مردادماه سال جاری گفت: در این مدت ۵۱ جلسه اصلی تشکیل شد و ۱۰۲ مورد در دستور کار این کمیسیون قرار گرفت.

اصفهان در رأس آلوده‌ترین شهرها / چالش آب همچنان پابرجاست

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مسئولان به خصوص وزارت نیرو در حوزه آب به‌رغم قول‌های داده شده و تاکید رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم اصفهان، برنامه‌ای ندارند.

تشکیل کارگروه ویژه برای رفع اشکالات سامانه "اصنو"

رسول میرباقری، رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه سامانه اصنو (سرا ۱۰) یک سیستم نوپا است، گفت: هر برنامه جدیدی در ابتدا با ضعف‌هایی روبه‌رو است، لذا با برگزاری جلسات و تشکیل کارگروه‌های ویژه در حال برطرف‌کردن ایرادهای آن هستیم.

دادستان موضوع استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه اصفهان را پیگیری کند

سیدامیر سامع، رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه اصفهان توسط مسئولان استان و دادستان به عنوان مدعی‌العموم پیگیری شود.

لزوم تأمین منابع مالی برای آزادسازی گلوگاه‌های منطقه ۳

علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر لزوم تأمین منابع مالی برای آزادسازی گلوگاه‌های منطقه سه اصفهان، گفت: نیاز جدی منطقه سه شهرداری در حوزه حمل‌ونقل، تأمین منابع مالی برای آزادسازی ایستگاه‌ها و تکمیل خط دو مترو است، زیرا به لحاظ حجم تردد و ترافیک سنگین خودرو جزو نقاط اصلی شهر محسوب می‌شود.

کد خبر 625137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.