رویکرد انگلیس برای توسعه چشم‌اندازهای درختی تاب‌آور

مقامات محلی انگلستان به منظور تحقق اهداف کربن صفر در سراسر کشور در نظر دارند به توسعه درختان و جنگل‌های تاب‌آور بپردازند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مقامات محلی شهرهای مختلف انگلستان پس از برگزاری جلسات پی‌درپی در راستای کاهش انتشار کربن در شهرها تصمیم گرفتند هر یک به ارائه استراتژی‌هایی نوآور بپردازند که در نهایت، کاشت درختان تاب‌آور در سراسر شهرهای کشور مورد تأیید همه آن‌ها قرار گرفت. مدیران شهرهای بیرمنگام، منچستر بزرگ، فارهام، مؤسسه خیریه Forest of Avon Trust در بریستول، منطقه ایزلینگتون لندن، لیدز، نورفک، استون‌هاوس، ساری و ویرال در پیاده‌سازی طرح جدید سهیم شده‌اند و در نظر دارند، به‌زودی کاشت درختان تاب‌آور را در سراسر کشور آغاز کنند.

این افراد باید در طول پیاده‌سازی پروژه، رویکردهای خلاق خود را در رابطه با حفظ و نحوه کاشت درختان ارائه دهند که این امر می‌تواند باعث ایجاد تغییراتی در طرح تا پایان اجرای آن شود. تسهیل فرایند کاشت درختان از دیگر مواردی است که باید مدیران به آن بپردازند تا هرچه زودتر هدف صفر انتشار گازهای آلاینده را تا سال ۲۰۵۰ تحقق ببخشند. استفاده از زمین‌های شخصی و عمومی برای کاشت درختان جدید از دیگر استراتژی‌های مدیران انگلستان برای تحقق هدف خود به منظور کاهش انتشار کربن به‌شمار می‌رود که تیم جدید مدیران در نظر دارند پیاده کنند.

رویکرد انگلیس برای توسعه چشم‌اندازهای درختی تاب‌آور

رویکرد جدید مدیران شهرهای مختلف انگلستان، سرمایه‌گذاری دولت در زمینه کاشت درختان را تغییر خواهد داد که این امر به سهم خود، پیاده‌سازی آن را تقویت خواهد کرد. در واقع، مداخله دولت انگلستان به مدیران کمک خواهد کرد:

  • در طرح کاشت درختان خود اهداف اقتصادی، زیست‌محیطی اجتماعی را نیز مورد توجه قرار دهند.
  • چهارچوبی برای ایجاد چشم‌اندازهای درختی سالم توسعه دهند.
  • فرصت‌های جدیدی برای سرمایه‌گذاری فراهم بیاورند.
  • سرمایه‌گذاران و ذی‌نفعان محلی را به مشارکت در پیاده‌سازی طرح تشویق کنند.
  • سلامت و رفاه اجتماعی را بهبود ببخشند.
  • به برقراری ارتباط با مردم بپردازند تا آن‌ها را به ارائه ایده‌های خود جهت پیاده‌سازی هرچه بهتر طرح سوق دهند.
  • خطرات مرتبط با سلامت عمومی را از طریق مدیریت استراتژیک درختان به حداقل برسانند.
  • دستورالعملی فراگیر برای استمرار کاشت درختان در سراسر کشور ارائه دهند.
کد خبر 625091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.