ابتکار لیدز برای افزایش مشارکت دانش‌آموزان شهر

آغاز جشن کریسمس برای دانش‌آموزان لیدز با بازگشایی فروشگاه محبوب آن‌ها، «کامپس هاوس» در بازار «لیدز کرک‌گیت» همراه است که در سال جاری هدفی ویژه را دنبال می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دانش‌آموزان مدارس سراسر لیدز با بازگشایی فروشگاه محبوبشان، کامپس هاوس، در بازار لیدز کرک‌گیت برای جشن کریسمس آماده می‌شوند. این فروشگاه از پنجم تا نهم دسامبر باز است و از ساعت ۱۰ صبح تا دو بعدازظهر خدمات‌رسانی می‌کند. اداره این فروشگاه بر عهده دانش‌آموزانی از مدارس تخصصی سراسر لیدز قرار دارد و در آن اقلام دست‌ساز زیبایی همچون لوازم بهداشت حمام، هدایای کریسمس و تزئینات مخصوص این جشن با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه زیر پنج پوند به فروش می‌رسد.

کامپس هاوس یک همکاری درخشان میان شورا، مدارس تخصصی و بازار لیدز است و برای نخستین بار در سال ۲۰۱۸ توسط طیف وسیعی از دانش‌آموزان سراسر شهر برنامه‌ریزی، نامگذاری، راه‌اندازی و تبلیغ شد و در آن تنها اقلام دست‌ساز به فروش می‌رسد. موفقیت این فروشگاه باعث تداوم فعالیت آن به‌صورت سالانه شد و بازار لیدز کرک‌گیت موافقت کرد که غرفه آن را به‌صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان قرار دهد.

ابتکار لیدز برای افزایش مشارکت دانش‌آموزان شهر

فروشگاه در سال جاری بخشی از یک پروژه تجربه کاری برای دانش‌آموزان با نیازهای آموزشی خاص و دارای معلولیت است که توسط شورای شهر لیدز هماهنگ شده است و دانش‌آموزان در هر سطحی از این نیازهای ویژه می‌توانند در آن مشارکت داشته باشند. دانش‌آموزان می‌توانند در این پروژه وظایف مختلفی از شرکت در جلسات پروژه گرفته تا طراحی مواد تبلیغاتی، ساخت محصولات و کار در فروشگاه را بر عهده بگیرند. هدف از پروژه تجربه کاری امسال، آموزش مهارت‌هایی همچون ارائه خدمات به مشتری، کار تیمی، فعالیت سازمانی، فرآیند طراحی و حل مسئله به دانش‌آموزان است که به آن‌ها کمک می‌کند برای بزرگسالی آماده شوند.

شورای شهر لیدز از فروشگاه کامپس هاوس به‌عنوان راهی فوق‌العاده یاد می‌کند که می‌تواند سازمان‌های مختلف را گرد هم آورد تا به دستیابی به هدف تبدیل لیدز به شهر دوستدار کودکان برای بهبود فرصت‌ها و پیامدهای آن‌ها برای جوانان کمک کنند. شورا همچنین آن را فرصتی عالی برای دانش‌آموزانی می‌داند که بیشتر نیاز دارند یک تجربه کاری ارزشمند به‌دست آورند و سهم مثبتی در جامعه گسترده‌تر داشته باشند.

کد خبر 625038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.