نتایج مرحله یک‌هشتم جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در آخرین روز و صعود به یک‌چهارم+جدول

مسابقات آخرین روز یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی قطر با دو دیدار پیگیری شد و آخرین تیم‌های صعودکننده به یک‌چهارم مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته _سه‌شنبه پانزدهم آذرماه_ در آخرین روز مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ تیم‌های اسپانیا-مراکش و پرتغال-سوییس مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که مراکش موفق شد در ضربات پنالتی اسپانیا را شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند، در طرف دیگر پرتغال با چهار گل سوئیس را درهم کوبید تا آخرین تیم صعودکننده به یک چهارم جام باشد.

نتایج مرحله یک‌هشتم جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در آخرین روز و صعود به یک‌چهارم نهایی

نتایج مرحله یک‌هشتم جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در آخرین روز و صعود به یک‌چهارم+جدول

مراکش صفر (۳) _ اسپانیا صفر (صفر)

تیم‌های ملی فوتبال مراکش و اسپانیا از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آموزش شهر دوحه برابر هم صف‌آرایی کردند و در پایان مراکش با پیروزی قاطعانه در ضربات‌پنالتی، اسپانیا را حذف کرد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت‌.

ضربات‌پنالتی:

مراکش: عبدالحمید صابری (گل)، حکیم زیاش (گل)، بدر بانون (مهار دروازه‌بان)، اشرف حکیمی (گل)

اسپانیا: پابلو سارابیا (تیرک)، کارلوس سولر (مهار دروازه‌بان)، سرخیو بوسکتس (مهار دروازه‌بان)

نتایج مرحله یک‌هشتم جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در آخرین روز و صعود به یک‌چهارم+جدول

پرتغال ۶- سوئیس یک

تیم‌های پرتغال و سوئیس از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه لوسیل شهر الظعاین به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۶ بر یک پرتغال به پایان رسید. گونسالو راموس با سه گلی که مقابل سوئیس به ثمر رساند سزاوارانه به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

۰-۱ (دقیقه ۱۷- پرتغال) - توپ ارسالی در محوطه جریمه سوئیس به گونسالو راموس رسید که او پس از کنترل توپ با ضربه‌ای ناگهانی و سهمگین با پای چپ طاق دروازه سوئیس را فرو ریخت.

۰-۲ (دقیقه ۳۳- پرتغال) - کرنر ارسالی برونو فرناندز با ضربه سر محکم په په از مرکز محوطه جریمه سوئیس تبدیل به گل دوم شد.

۰-۳ (دقیقه ۵۱- پرتغال) - توپی که در سمت راست به دالو رسیده بود با ارسال زمینی او به تیر نزدیک همراه شد تا در آنجا با ضربه راموس تبدیل به گل سوم پرتغال و گل دوم او شود.

۰-۴ (دقیقه ۵۵- پرتغال) - در یک ضدحمله از سوی پرتغال گونسالو راموس با یک پاس در عمق گوئریرو را در موقعیت تک به تک قرار داد تا او با ضربه‌ای مطمئن برتری پرتغال را چهار گله کند.

۱-۴ (دقیقه ۵۸- سوئیس) - کرنر ارسالی شقیری روی دروازه پرتغال پس از اثر اشتباه راموس روی توپ، با ضربه آکانجی تبدیل به گل اول سوئیس شد.

۱-۵ (دقیقه ۶۷- پرتغال) - باز هم یک ضد حمله از سوی پرتغال برای این تیم با گل همراه بود و این بار هم این گونسالو راموس بود که روی پاس در عمق سیلوا، در موقعیتی تک به تک دروازه سومر را باز کرد.

۱-۶ (دقیقه ۲+۹۰- پرتغال) - رافائل لیائو در کنج محوطه جریمه سوئیس صاحب توپ شد و با یک ضربه فنی و زیبا گل ششم پرتغال را بسیار تماشایی به ثمر رساند.

جدول نتایج مرحله یک‌هشتم جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در آخرین روز و صعود به یک‌چهارم

نتایج مرحله یک‌هشتم جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در آخرین روز و صعود به یک‌چهارم+جدول

کد خبر 625034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.