خوشامدگویی هواداران النصر به رونالدو!+عکس

در جریان دیدار پرتغال و سوئیس، عده‌ای از تماشاگران روی سکوهای ورزشگاه لوسیل بنری در دست داشتند که در آن به کریس رونالدو بابت پیوستن به النصر عربستان خوشامد گفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و سوئیس سه‌شنبه پانزدهم آذرماه، در چارچوب آخرین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، در ورزشگاه ملی لوسیل برابر هم قرار گرفتند و تا پایان دقیقه ۹۵ پرتغال با نتیجه ۶ بر یک از سد سوئیس گذشت.

کریستیانو رونالدو، کاپیتان و ستاره ۳۷ ساله پرتغالی‌ها، در این دیدار با تشخیص فرناندو سانتوش نیمکت‌نشین شد و دقایقی قبل در نیمه دوم برای سلسائوی اروپا به میدان رفت تا بلکه بتواند به تعداد گل‌های پرتغال مقابل سوئیس بیفزاید.

در جریان این دیدار، چند تن از تماشاگران بنری را به‌شوخی و شاید هم تمسخر در دست داشتند و به معرض نمایش درآوردند که روی آن نوشته بود رونالدو به النصر خوش‌آمدی!

خوشامدگویی هواداران النصر به رونالدو!+عکس

در روزهای اخیر، مارکا مدعی شده بود کریستیانو رونالدو با باشگاه النصر عربستان برای دو فصل و نیم به توافق رسیده و قرار است سالانه مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو دریافت کند، همچنین این مبلغ شامل دستمزد و قراردادهای تبلیغاتی است.

البته در ادامه پیرس مورگان خبرنگار نزدیک به کریستیانو رونالدو شایعه پیوستن فوق‌ستاره پرتغالی به النصر عربستان را تکذیب کرد. همچنین فابریزیو رومانو خبرنگار مطرح دنیای فوتبال اعلام کرده بود پیشنهاد رسمی النصر عربستان به دست کریستیانو رونالدو رسیده اما این فوق‌ستاره پرتغالی هنوز جوابی نداده و تمرکزش فقط روی جام‌جهانی هست.

کد خبر 625030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.