عملیات ساماندهی بلوار استاد شهریار در حال اجرا است

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه گفت: ساماندهی بلوار استاد شهریار با اجرای عملیات پیاده‌روسازی در حال انجام است.

اکبر قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ساماندهی بلوار استاد شهریار در قالب عملیات پیاده‌روسازی در حال اجرا است، اظهار کرد: این پروژه با هدف خدمات‌رسانی به شهروندان و ایجاد منظر مناسب بصری با تلاش بی‌وقفه کارکنان سازمان در حال انجام است.

وی از عملیات زیرسازی در منشعبات خیابان شهید ولی‌یاری خبر داد و افزود: ادامه عملیات زیرسازی در منشعبات این خیابان در سطح منطقه سه شهری با تمام توان اجرا شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: با توجه به نیازسنجی انجام شده در این حوزه، شن‌ریزی و زیرسازی منشعبات خیابان شهید ولی‌یاری در دستور کار سازمان قرار گرفت و با تلاش عوامل فنی و اجرایی سازمان در حال اجرا است.

قلی‌پور اضافه کرد: این عملیات از سوی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری انجام می‌شود.

وی با اشاره به عملیات زیرسازی در خیابان شهید خوبروی گفت: ارائه خدمات محله‌ای و اجرای عملیات زیرسازی و خاکبرداری در خیابان شهید خوبروی واقع در منطقه سه شهرداری ارومیه ادامه دارد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه افزود: در حال حاضر عملیات آماده‌سازی و ساماندهی خیابان شهید خوبروی با استفاده از ماشین‌آلات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری و تلاش شبانه‌روزی عوامل فنی و اجرایی سازمان در حال انجام است.

کد خبر 625000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.