عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۵ آذرماه

در این بسته خبری از استقرار ۸۵ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در ستادهای برف‌روبی سنندج تا آغاز احداث ۹ پروژه جدید در صدرا و برگزاری جشنواره بچه‌های ایران در اسلامشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

قاتل خاموش جان چهار شهروند ایلامی را گرفت

نصرت الله لطفی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: چهار نفر از شهروندان ایلامی از ابتدای آذرماه تاکنون به علت گاز گرفتگی جان خود را از دست داده‌اند.

آغاز جشنواره بچه‌های ایران در اسلامشهر

حجت الاسلام میرزاپور، نخستین جشنواره بچه‌های ایران در مجموعه پردیس سینمایی فجر اسلامشهر آغاز شد و قرار است به مدت ۴۵ روز برگزار شود.

موزه مشاغل شهرداری اردبیل راوی کسب و کارهای فراموش شده

بهنام فتحی رئیس موزه عمارت شهرداری اردبیل با استقبال از حضور رسانه‌ها برای معرفی داشته‌های ارزشمند این موزه، اطلاع رسانی از این حوزه برای شناساندن پیشینه استان به نسل امروز و دانش آموزان و دانشجویان بسیار مهم و حائز اهمیت دانست.

آغاز احداث ۹ پروژه جدید در صدرا

بهزاد پرنیان، شهردار صدرا با اعلام اینکه عملیات اجرایی ۹ پروژه بزرگ در ایام الله دهه فجر آغاز می‌شود اضافه کرد که شروع عملیات اجرایی احداث نخستین آرامستان این شهر جدید، در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار، یکی از این طرح‌ها است.

استقرار ۸۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین در ستادهای برف‌روبی سنندج

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج، از استقرار ۸۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین در ستادهای برف‌روبی سنندج خبر داد.

شهروندان باید خودشان را به شهروند نمونه شدن ملزم کنند

اباصلت ابراهیمی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل گفت: شهروندان باید خودشان را به شهروند نمونه شدن ملزم کنند و این کار را می‌توان از دل خانواده‌ها آغاز کرد.

پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی گذر فرهنگ در شهرک فرهنگیان

سید علی پورباقری، معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی گذر فرهنگ در شهرک فرهنگیان خبر داد.





کد خبر 624942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.