کشف ۲۲ هزار کالای قاچاق در جنوب پایتخت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۲ هزار قلم کالای قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ هدایت بهرامی امروز _سه‌شنبه پانزدهم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای پایش و کنترل بازار و جلوگیری از قاچاق و احتکار کالا، مأموران پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی موفق شدند، کارگاهی را در جنوب تهران که به انبار دپوی انواع کالای قاچاق تبدیل شده بود، کشف کنند.

وی ادامه داد: در تحقیقات مشخص شد، این کالاها به صورت شبانه با استفاده از خودروهای شوتی به کارگاهی در جنوب تهران در محدوده مهدی‌آباد منتقل و دپو شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه کارآگاهان پس از هماهنگی‌های قضائی از این کارگاه بازدید کردند، تصریح کرد: در این خصوص ۶۱۶۰ عدد عینک، ۲۴۸ دستگاه تلفن، شش دستگاه اوزون‌تراپی، ۱۵ هزار و ۱۵۵ عدد لوازم جانبی موبایل و ۴۴۰ کیلوگرم غذای حیوانات خانگی کشف شد.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه پلمب و مالک آن دستگیری شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۵۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ بهرامی افزود: با توجه به اینکه مبارزه با قاچاق کالا موجب رونق تولید و کاهش بیکاری می‌شود، از شهروندان درخواست می‌کنم در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کد خبر 624938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.