استفاده از تجربیات گذشتگان در مرمت پایانه‌های مسافربری اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: در بازسازی، مرمت، نگهداری و به‌روز کردن پایانه‌های مسافربری شهرداری و در فعالیت‌های عمرانی از تجربیات مدیران گذشته استفاده می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، ابوالفضل توکلی همزمان با ایام سی‌ویکمین سالگرد تأسیس پایانه مسافربری کاوه با «علی امامی» اولین مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان و مجری احداث پایانه کاوه، جی، زاینده‌رود و صفه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی نام این مدیر شهری را در سازمان پایانه‌ها به‌عنوان یکی از معماران اصلی و چهره‌های شاخص سازمان پایانه‌ها دانست و گفت: پایانه کاوه به عنوان پایانه نمونه مسافربری در سطح کشور و یک میراث گران‌بهای شهری، به طور شاخص مرهون خدمات مدیران قبلی است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: اصفهان شایسته بهترین خدمات در سطح کشور است، بر این اساس ادامه‌دهنده راه مدیران خادم گذشته هستیم، در این راستا تاکنون مدیریت سازمان پایانه‌ها به نحوه مطلوب این میراث را حفظ کرده است.

وی علی امامی را چهره ماندگار سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان دانست و گفت: در آینده نزدیک بنا به پیشنهاد اعضای کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور مدیران عالی شهری از این مدیر خادم، تجلیل شایسته به عمل خواهد آمد.

وی با توجه به تجربه و مطلع بودن امامی از روند ساخت پایانه‌ها و پیشکسوت بودن وی در این عرصه، او را به عنوان مشاور افتخاری سازمان منصوب و تصریح کرد: در بازسازی، مرمت، نگهداری و به‌روز کردن پایانه‌ها و فعالیت‌های عمرانی از تجربیات این مدیر لایق استفاده می‌کنیم.

در این دیدار علی امامی، اولین مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان نیز گفت: همدلی و همکاری مردم و مسئولان وقت باعث احداث پایانه‌ها شد.

وی با اشاره به ارائه خدمات خوب و شایسته پایانه کاوه در عرصه سفرهای برون‌شهری طی این سال‌ها گفت: ثمره تلاش ما با مدیریت خوب مدیران، طی سال‌های مختلف هنوز به خوبی پابرجا و حفظ شده است.

این مدیر سابق شهری خاطرنشان کرد: قبل از احداث پایانه‌ها جلسات متعددی با افراد متخصص و صاحب نظر شهر داشتیم تا بتوانیم بهترین مکان‌یابی را داشته باشیم.

امامی یکی از عوامل موفقیت سازمان پایانه‌ها را طی سال‌های گذشته، خودگردان بودن و مستقل بودن سازمان دانست و گفت: سعی کردیم در روند ساخت پایانه‌ها، در مراحل طراحی و اجرای فضاهای موجود دقت لازم را داشته باشیم و در ارتباط مکان‌های سرویس‌دهی و استقرار شرکت‌های مسافربری و تنوع خدمات، مؤلفه‌های متنوعی را در نظر بگیریم.

به گزارش ایمنا، علی امامی، از سال ۱۳۶۷ تا سال ۱۳۷۲، به عنوان اولین مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خدمت و در این مدت پایانه‌های کاوه، صفه، جی و زاینده‌رود را احداث کرد.

کد خبر 624935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.