تصویب یک فوریت لایحه اصلاحیه دریافت مطالبات شهرسازی تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: چندی پیش لایحه‌ای در مورد مطالبات حوزه شهرسازی تصویب کردیم تا برای افرادی که به صورت نقدی مطالبات حوزه شهرسازی را پرداخت کنند، تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شود، لذا بر اساس آن تخفیف ۳۴ تا ۴۰ درصدی در ماه‌های مختلف تا پایان اسفند ماه تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز_ سه‌شنبه پانزدهم آذرماه_ در یکصدودوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران درباره بررسی یک فوریت لایحه اصلاحیه دریافت مطالبات حوزه شهرسازی اظهار کرد: چندی پیش لایحه‌ای در مورد مطالبات حوزه شهرسازی تصویب کردیم تا برای افرادی که به صورت نقدی مطالبات حوزه شهرسازی را پرداخت کنند، تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شود، لذا تخفیف ۳۴ تا ۴۰ درصدی در ماه‌های مختلف تا پایان اسفند ماه تصویب شد.

وی ادامه داد: شهرداری استفساریه آورده است که آیا این مشوق‌ها برای کسانی که قبوض عوارض ساختمانی خود را به صورت علی الحساب پرداخت می‌کنند، در نظر گرفته می‌شود یا خیر؟، بنابراین استفساریه در قالب یک فوریت به صحن آورده شده است تا در مورد آن تصمیم گیری شود.

به گزارش ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران به یک فوریت این لایحه رأی مثبت دادند و لایحه اصلاحیه دریافت مطالبات حوزه شهرسازی برای بررسی بیشتر به کمیسیون‌ها ارجاع داده شد.

کد خبر 624893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.