وظایف سازمان پایانه‌ها باید برای شهروندان شفاف شود

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: به‌رغم باور عمومی اکثر خدمات ارائه شده در سازمان پایانه‌ها از جمله صدور بلیت و حمل‌ونقل مسافر در حیطه اختیارات این سازمان نیست و در این راستا لازم است شرح وظایف این ارگان جهت آگاهی مردم اطلاع‌رسانی شود.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به هوشمندسازی سازمان پایانه‌ها و میزان عملیاتی شدن آن، اظهار کرد: هوشمندسازی موضوعی است که در راستای برنامه چشم‌انداز توسعه در هر مدیریت سازمانی باید به آن توجه شود و در نوع نگاه مدیریت شهری به خصوص در شهرداری اصفهان موضوع هوشمندسازی دارای تعاریف زیادی است.

وی افزود: با توجه به برخورداری پایانه‌های مسافربری از دو مدیریت سخت‌افزاری، هوشمندسازی در آن‌ها شامل پایانه‌ها، مدیریت ساختمان، فضای سبز، تأسیسات و زیرساخت‌ها و مجموعه رفاهی تفریحی، خوابگاه‌ها و استراحتگاه‌ها می‌شود و لازم است جهت ارائه هرچه بهتر خدمات تمام بخش‌های مذکور، اقدامی هم‌راستا و متحد با یکدیگر داشته باشند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: به‌رغم باور عمومی اکثر خدمات ارائه شده در سازمان پایانه‌ها از جمله صدور بلیت و حمل‌ونقل مسافر در حیطه وظایف این سازمان نیست و در این راستا لازم است شرح وظایف این ارگان جهت آگاهی به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی خاطرنشان کرد: از اصلی‌ترین دغدغه مسافران موضوع صدور بلیت است که در راستای هوشمندسازی آن لازم است نظارتی بر سامانه رصد پایانه‌ها، سازمان اداره کل حمل‌ونقل جاده‌ای، شرکت‌های مسافربری و حمل‌ونقل مسافرها در بازار سیاه انجام شود.

کد خبر 624867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.