حضور در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری با بیش از ۲۰ عنوان فعالیت

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از حضور این معاونت با بیش از ۲۰ عنوان فعالیت پژوهشی و نوآورانه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار خبر داد.

علی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بیشتر دستاوردهای ارائه شده در نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار، فعالیت‌های پژوهشی و نوآورانه‌ای است که طی یک‌سال اخیر در حوزه خدمات شهری و فضای سبز شهر مشهد انجام شده است.

وی افزود: تلاش داریم بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و حمایت از طرح‌های نوآورانه سطح خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حرم رضوی را افزایش دهیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: مخازن جدید زباله، هوشمندسازی ونورپردازی‌های شهر، تولید خشکاله، دوچرخه‌های برقی پاکبانان و مطالعات توسعه‌ای استفاده از گیاهان بومی تنها بخشی از دستاوردهایی است که در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار داد.

نجفی گفت: معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری با بیش از ۲۰ عنوان فعالیت پژوهشی و نوآورانه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار شرکت کرده است.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار تا شانزدهم آذرماه از ساعت ۱۰ الی ۱۹ در محل سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد پذیرای علاقه‌مندان است.

کد خبر 624849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.