آماده‌سازی تجهیزات زمستانه ایستگاه شماره ۳ شهرداری

شهردار قزوین از آماده‌سازی تجهیزات زمستانه ایستگاه شماره سه خدمات مدیریت پسماند شهرداری به منظور مقابله با حوادث احتمالی در پی بارش‌ برف و باران خبر داد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو خبرنگار ایمنا با اشاره به نشست اعضای شورای اسلامی شهر و کارشناسان شهرداری با شهروندان منطقه سه شهرداری، اظهار کرد: بنا بر روال هر هفته، دیدار با شهروندان منطقه سه با هدف رسیدگی به امور شهری منطقه انجام شد.

وی افزود: در این دیدار به مسائلی همچون اعتراض به رأی کمیسیون ماده صد، مشکلات زمین‌های قولنامه‌ای، انشعابات و سایر مسائل مربوط به شهرسازی، عمرانی و املاک رسیدگی شد.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: تقویت تعامل میان شهروندان و مجموعه مدیریت شهری یکی از اهداف اصلی برگزاری ملاقات مردمی است، در این راستا مشکلات ۱۲ نفر از شهروندان منطقه سه مورد بررسی قرار گرفت.

صباغی با اشاره به بررسی مشکلات شهری منطقه چهار شهرداری قزوین در جلسه ملاقات مردمی، اضافه کرد: در این جلسه شهروندان مشکلات شهری منطقه را مطرح کردند و دستورات لازم به منظور بررسی و رفع مشکلات مطرح شده توسط مدیر منطقه چهار شهرداری به عوامل اجرایی صادر شد.

وی تصریح کرد: مهمترین درخواست ساکنان منطقه چهار، توافق با شهرداری به منظور الحاق یک قطعه زمین در مازاد خط پروژه، تغییر کاربری زمین، تسهیل در بررسی پرونده ارباب رجوع در کمیسیون ماده ۵ و بررسی مشکلات خیابان یاران در فاز سه لوازم خانگی است.

شهردار قزوین از تست و عیب‌یابی تجهیزات و ادوات زمستانه ایستگاه شماره سه خدمات مدیریت پسماند شهرداری خبر داد و گفت: با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف و باران و به منظور اطمینان از کارکرد صحیح ادوات، تمام ماشین‌آلات و تجهیزات این ایستگاه رفع ایراد و آماده مقابله با حوادث احتمالی در صورت بارش برف و باران شدند.

صباغی افزود: کیسه‌های ویژه یخ‌زدایی معابر در سطح شهر توسط عوامل اجرایی ایستگاه شماره یک خدمات مدیریت پسماند شهرداری قزوین در حال استقرار است.

کد خبر 624808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.