نتایج مرحله یک‌هشتم جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایان روز سوم و صعود به یک‌چهارم+جدول

مسابقات روز سوم یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی قطر با دو دیدار پیگیری شد و تیم‌های صعودکننده به یک‌چهارم مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته _دوشنبه چهاردهم آذرماه_ در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ تیم‌های ژاپن-کرواسی و برزیل-کره‌جنوبی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که کرواسی کرواسی موفق شد در ضربات پنالتی ژاپن را شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند و در طرف دیگر برزیل با چهار گل کره جنوبی را درهم کوبید.

نتایج مرحله یک‌هشتم جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایان روز سوم و صعود به یک‌چهارم

نتایج مرحله یک‌هشتم جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایان روز سوم و صعود به یک‌چهارم+جدول

ژاپن یک (یک) _کرواسی یک (۳)

تیم ملی فوتبال ژاپن و کرواسی از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه الجنوب مقابل یکدیگر به میدان رفتند که در نهایت تیم ملی کرواسی موفق شد در ضربات پنالتی ژاپن را شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند. دیدار ژاپن و کرواسی اولین دیدار جام است که به پنالتی کشیده شده.

۰-۱ (دقیقه ۴۴- ژاپن) - تیم ملی ژاپن یک کرنر از جناح راست به دست آورد و زننده ضربه تصمیم گرفت تا کرنر را به صورت کوتاه آغاز کند. کار تمرینی ژاپنی‌ها با یک ارسال به داخل محوطه همراه شد و در ادامه پس از جاگیری اشتباه مدافعان کرواسی، مائدا توانست از فرصت نهایت استفاده را ببرد و با یک ضربه محکم دروازه را باز کند.

۱-۱ (دقیقه ۵۶- کرواسی) - ارسال دقیق و زیبای لوورن به درون محوطه جریمه ژاپن با ضربه سر دیدنی پریشیچ همراه شد تا این بازیکن بتواند از نزدیکی خط محوطه توپ را به گوشه دروازه سامورایی‌ها بفرستد و هیچ کاری نیز از دست گوندا بر نیاید.

نتایج مرحله یک‌هشتم جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایان روز سوم و صعود به یک‌چهارم+جدول

برزیل ۴ _ کره‌جنوبی یک

تیم‌های برزیل و کره‌جنوبی از ساعت ۲۲:۳۰ در استادیوم ۹۷۴ مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با برتری چهار بر یک سلسائو خاتمه یافت.

۱ - ۰ (وینیسیوس جونیور، دقیقه ۷) - رافینیا از گوشه سمت چپ محوطه کره نفوذ کرد و پاس کات بک را ارسال کرد که پس از گذر از همه، وینیسیوس دروازه را با شوتی محکم گشود.

۲ - ۰ (نیمار، دقیقه ۱۳) - نیمار ضربه پنالتی را به آرامی و در حالی که کیم سئونگ تنها نظاره‌گر بود، به سمت چپ دروازه فرستاد.

۳ - ۰ (ریچارلیسون، دقیقه ۲۹) - ریچارلیسون ابتدا با حرکات نمایشی توپ را حفظ کرد و بعد از یک و دو با هم تیمی خود، با گلر کره تک به تک شد و کیم سئونگ را برای سومین بار تسلیم خود کرد.

۴ - ۰ (لوکاس پاکتا، دقیقه ۳۶) - وینیسیوس از سمت چپ وارد محوطه کره شد و توپ را در تیر دوم و فضا خالی محوطه برای پاکتا فرستاد تا با بغل پا گل چهار را به ثمر برساند.

۴ - ۱ (پایک سئونگ هو، دقیقه ۷۶) - ضربه آزاد غیرمستقیم کره‌ای‌ها را برزیلی‌ها دور کردند اما در برگشت سئونگ هو با کنترل و والی تماشایی آلیسون بکر را مغلوب کرد.

جدول نتایج مرحله یک‌هشتم جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایان روز سوم و صعود به یک‌چهارم

نتایج مرحله یک‌هشتم جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایان روز سوم و صعود به یک‌چهارم+جدول

کد خبر 624794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.